Citat:
Det ÄR skitenkelt att klippa ihop olika sekvenser dock skitsvårt att göra det utan att det märks vid analys. Fast häng inte upp dig på det, är mer övertygad att historian är bluff. Kom att tänka, det kan ha hittats på för att få JM ytterligare ur balans och oroa sig i cellen.
Citat:
Dominika Peczynski hyllar visst JM för att ha fler barn med olika män och att ha knullat runt med asyl ansökande om än knarkberoende sådana.Avundsvärd gränslöshet?
Dominika Peczynski är född 1970-09-20, dvs. 46 år gammal.
Jag hoppas att hon är långt från typisk, men så här ser hon på "JMs avundsvärda gränslöshet":
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0RqV0/jag-kan-inte-lata-bli-att-fascineras-av-arboga-kvinnan
"Hon ockuperar mina tankar all vaken tid och så även mina drömmar. Det är något alldeles visst med henne. Hon är en snygg kvinna, det vet jag, trots att alla tidningsbilder på henner är pixlade, för att jag har googlat. Hon är en riktig matriark med en barnkull långt över genomsnittet som hon verkar ha nära, om än inte helt okomplicerade, relationer till. Hon tycks ha en magnetisk inverkan på män och har mängder med älskare från olika länder och i vitt skilda åldrar. Under en period tjänade hon grova pengar på sin affärsverksamhet och hon älskar att leva det ljuva livet."
Dominika skriver också att hon känner "ett sting av avund inför hennes gränslöshet"
Dominika Peczynski är född 1970-09-20, dvs. 46 år gammal.
Jag hoppas att hon är långt från typisk, men så här ser hon på "JMs avundsvärda gränslöshet":
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/0RqV0/jag-kan-inte-lata-bli-att-fascineras-av-arboga-kvinnan
"Hon ockuperar mina tankar all vaken tid och så även mina drömmar. Det är något alldeles visst med henne. Hon är en snygg kvinna, det vet jag, trots att alla tidningsbilder på henner är pixlade, för att jag har googlat. Hon är en riktig matriark med en barnkull långt över genomsnittet som hon verkar ha nära, om än inte helt okomplicerade, relationer till. Hon tycks ha en magnetisk inverkan på män och har mängder med älskare från olika länder och i vitt skilda åldrar. Under en period tjänade hon grova pengar på sin affärsverksamhet och hon älskar att leva det ljuva livet."
Dominika skriver också att hon känner "ett sting av avund inför hennes gränslöshet"
Förstår inte vari det ljuva ligger att vara en promiskuös wt morsa som saknar hänsyn till precis alla omkring sig, särskilt sina barn ? Är det sånt Aftonbladet förespråkar?
Undrar om denna tant skulle anse det avundsvärd gränslöshet ifall hon sett bilder på mördade pappan. Det hela väcker snarare frågan hur funtad Dominika Peczynski är.