Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Du vart så i extas innan du insåg att MR snackade skit så du tog fram kastrull och började poppa poppisar.
Inte heller skall MRs restriktioner hävas med tanke på att mormor ännu hålls gömd det är det som avhandlas nu.
Kära du som inte förmår utläsa sammanhang om det så är juridisk eller ur tråden.
1. Mitt popcornspoppande härrör till en intressant rättegångsdag - jag satt och väntade på JMs reaktioner och de lät inte vänta på sig. Självklart var detta provokativa uppgifter för hennes del.
2. Jag har genomgående skrivit: Sitt still i båten. Sant eller falskt lär tiden utvisa, dvs om det kommer nån nån ljudfilskurir indammande.
Citat:
En mordmisstänkt skall inte under pågående mordutredning arbeta som åk-assistent och ringa in bevismaterial från efterlysta och kriminella det är polisens jobb
En mordmisstänkt har all rätt - att med sin advokats hjälp - efterforska vad han finner är viktig bevisning.
En advokat i sin tur har all rätt att begära att ÅK gör utredningar. Åk SKA respondera och har så gjort så långt de tar sig: förhör, genomgång av mobil, rekonstruktion osv.
Nu råkar denna person enligt uppgift vara efterlyst och vill inte hoppa rätt i armarna på farbror polisen och därav sägs det finnas en deal att överlämna till MRs advokat.
Citat:
Tröjan och bandspelaren är glömd för den finns inte och har endast bidragit till att sänka afghanens trovärdighet. Tack åk för detta säger hikes.
Du resonerar helt baklänges - dels utifrån ett grundläggande feltänk om objektivitetsprincipen (se ovan) och dels om MRs trovärdighet.
- MR har erkänt mord, han har teknisk bevisning emot sig och det betyder varken bu eller bä för hans del gällande nån trovärdighet.
- JM har som sagt grävt sin egen grop långt innan tröja och inspelning.
Däremot,
OM det finns en inspelning så kan JM kyssa sitt eget arsle som hon uppenbart älskar nåt infernaliskt och du är ett minne blott med allt ditt intetsägande försvarstal i tråden gällande JM.