2017-01-23, 20:37
Medlem
Men hans syster Melinda är en 5 STAR ***** skådespelerska.
Hon borde lyftas fram över övriga.
Citera
2017-03-29, 21:38
Medlem
29 mars 2017 och han har fortfarande inte flyttat hem till Sverige.
Citera
2017-03-29, 21:53
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
ja men det tar ju lite tid. het marknad i sverige just nu, allting är för dyrt. måste ha is i magen, men han kommer för han har lovat!
Citera
2017-03-29, 22:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Verkar bara ha ett pågående projekt Altered Carbon (som startade redan innan Trump valdes) och inget efter det inplanerat så kanske bara uppfyller det kontraktet sedan bär det hem. Altered Carbon spelas för övrigt in i Kanada så han bor säkert där så han slipper den hemska presidenten. Faktum är senast han spelade in något i USA var House of Cards (både Suicide Squad och Edge of Winter spelades in i Kanada) vilket måste vara 1,5 år sedan. Så kanske blir en halvlösning att han nu bara tackar ja till sådant som spelas in i Kanada.
http://www.imdb.com/name/nm1172478/
Citera
2017-03-29, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
ja men det tar ju lite tid. het marknad i sverige just nu, allting är för dyrt. måste ha is i magen, men han kommer för han har lovat!

Han kan väl köpa en bostadsrätt i Rinkeby, han har råd.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Verkar bara ha ett pågående projekt Altered Carbon (som startade redan innan Trump valdes) och inget efter det inplanerat så kanske bara uppfyller det kontraktet sedan bär det hem. Altered Carbon spelas för övrigt in i Kanada så han bor säkert där så han slipper den hemska presidenten. Faktum är senast han spelade in något i USA var House of Cards (både Suicide Squad och Edge of Winter spelades in i Kanada) vilket måste vara 1,5 år sedan. Så kanske blir en halvlösning att han nu bara tackar ja till sådant som spelas in i Kanada.
http://www.imdb.com/name/nm1172478/

Han sa han flyttar till Sverige om Donald Trump blir nästa president.
Citera
2017-05-18, 02:10
Medlem
Hans politiska "engagemang" är bara ett spel för gallerierna då han själv kom in i Hollywood tack vare judisk nepotism och tycks ej ha problem med det faktumet. Ännu en etnocentrisk hycklande jude.
Citera
2017-06-21, 09:34
Medlem
brutefishs avatar
just nu såg jag att joel sålt sitt hus i hollywood, spännande tänkte jag. för nu måste det vara hemflytt som gäller?!

men nej! han flyttade bara inom usa. man kan ju nästan tro att han ljög om trump och allt det där, bara nästan.
Citera
2017-06-21, 09:38
Citat:
just nu såg jag att joel sålt sitt hus i hollywood, spännande tänkte jag. för nu måste det vara hemflytt som gäller?!

men nej! han flyttade bara inom usa. man kan ju nästan tro att han ljög om trump och allt det där, bara nästan.
Du får sluta vara så naiv, det är inte bra för hälsan. Han kommer inte.
Och tomten är bara på låtsas.
Citera
2017-06-21, 09:42
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Du får sluta vara så naiv, det är inte bra för hälsan. Han kommer inte.
Och tomten är bara på låtsas.
ahaaaaaaa. jag var dock lite rädd för att mitt inlägg skulle uppfattas som sarkastiskt och ville inte att det skulle tolkas som så.

nä, jag litar på joel. har han sagt det så måste han väl göra det?! för inte ljuger väl karln?!
Citera
2017-06-21, 09:45
Citat:
ahaaaaaaa. jag var dock lite rädd för att mitt inlägg skulle uppfattas som sarkastiskt och ville inte att det skulle tolkas som så.

nä, jag litar på joel. har han sagt det så måste han väl göra det?! för inte ljuger väl karln?!
Hela världen är en lögn. Vakna.se.
Citera
2017-06-21, 10:44
Bannlyst
Citat:

Blir lite fundersam vad han bodde i för hundkoja. 'Lyxvillan i Hollywood' såldes för 20 miljoner KRONOR. Kan inte vara något lyxhus !!
Citera
2017-06-21, 12:21
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:

Detta om att han skulle flytta hem har jag för mig stod först i King Magazine, men nu går det inte att hitta någon sådan artikel där. Bara hänvisningar till densamma i andra tidningar.

Att sedan folk börjar babbla om judar är ju bara Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in