2021-08-09, 15:35
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Klart han ångrar någonting, att han bjöd hem henne och stoppade in den. Han anade nog tidigt att det rörde sig om en bipolär toka och kunde inte somna med henne irrandes runt ibland hans tillhörigheter. Han skulle upp och jobba tidigt och behövde få ut fanskapet. Klart han ångrar att han tog kontakt med henne från allra första början.

Ok, så kan det vara eller ej. Var kan man läsa detta?

Men nu var det hennes anklagelse jag ville få klarhet i, vad exakt är det han ska ha gjort mot henne som gör att hon anser det är åtalbar våldtäkt.

Att han är en 20 år äldre vit gubbe som utnyttjar en ung svart kvinna, black lives matter osv skriver hon om men inte själva gärningen. (Det stämmer inte för så stor är inte åldersskillnaden, hon är ingen ungdom och är ju svensk om än lite mörk i hyn)

Som det ser ut för mig, handlade det om ett eller flera töm och glöm-ligg, vilket hon inte kunde acceptera. Det försökte Joel fixa genom att trösta och visa ånger vilket bara gör saken värre en sån gång.

Passar på att säga hon ser plastig och konstlad ut, till den grad att nån i tråden tror hon är transa. Och har ful navel.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det kan ju vara att hon blev ledsen efteråt att han bara använde henne som sitt runkpapper när hon trodde han skulle bli ihop med henne? Det framgår ju inte vad han är ledsen över, och då ska han trösta henne och säga att han är ledsen att det slutade med att hon blev sårad för att han inte ville ha henne.

Inspelningen är ju tagen helt ur sitt sammanhang. Om hon spelar in samtalet och han verkligen gjort detta, varför säger hon då inte i samtalet "du märkte att jag inte ville ha sex men du tvingade mig" eller något? Jo, för att det garanterat handlar om något helt annat, dvs att hon trodde dom var på g men han att han inte ville något mer och därmed sårade henne. Den här kvinnan verkar ju sjuk i huvudet.

Jo, så kan det mycket väl ligga till. Men det hände 2018 och hon kommer med det först nu?

Men fortfarande är det i första hand hennes anklagelse jag undrar över, vad han enligt henne gjort som är åtalbart. Jag får ingen reda i hennes virriga insta eller sidorna man länkat till.
Citera
2021-08-09, 15:45
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Ok, så kan det vara eller ej. Var kan man läsa detta?

Men nu var det hennes anklagelse jag ville få klarhet i, vad exakt är det han ska ha gjort mot henne som gör att hon anser det är åtalbar våldtäkt.

Att han är en 20 år äldre vit gubbe som utnyttjar en ung svart kvinna, black lives matter osv skriver hon om men inte själva gärningen. (Det stämmer inte för så stor är inte åldersskillnaden, hon är ingen ungdom och är ju svensk om än lite mörk i hyn)

Som det ser ut för mig, handlade det om ett eller flera töm och glöm-ligg, vilket hon inte kunde acceptera. Det försökte Joel fixa genom att trösta och visa ånger vilket bara gör saken värre en sån gång.

Passar på att säga hon ser plastig och konstlad ut, till den grad att nån i tråden tror hon är transa. Och har ful navel.

Jo, så kan det mycket väl ligga till. Men det hände 2018 och hon kommer med det först nu?

Men fortfarande är det i första hand hennes anklagelse jag undrar över, vad han enligt henne gjort som är åtalbart. Jag får ingen reda i hennes virriga insta eller sidorna man länkat till.
Jag håller med dig, jag fattar inte heller vad det är han ska ha gjort som är åtalbart.
Citera
2021-08-09, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spurr
Tycker att det är konstigt att förutsätta att någon av dem talar sanning innan det har utretts. Kvinnor kan ljuga om våldtäkt och män kan begå våldtäkt. Det är omöjligt att veta vad som skett.
Nej det är inte omöjligt om den ene är någorlunda städad & den andra uppmärksamhetstörstande, söndertatuerad BT-narcissist. Det råder inga som helst tveksamheter. Bara trams att hävda det…
Citera
2021-08-09, 15:59
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag håller med dig, jag fattar inte heller vad det är han ska ha gjort som är åtalbart.

Advokaten skrev "Utifrån vad du berättade för mig så har mannen ifråga, enligt min bedömning, gjort sig skyldig till våldtäkt."

Hon kan ju ha sagt vad som helst. Att ingenting på hennes insta tydligt pekar i samma riktning får väl ses som en hint.

Dessutom, från JK:s insta:
"Hoping to resolve this situation, on July 25, I had a lengthy telephone conversation with Bella, which she knew was being recorded. In that taped conversation, Bella more than once acknowledged that the sex was consensual. In that same conversation, she reiterated her threat to tell the media that it was against her will unless I met her demands."

Han kan ju knappast hävda detta om han inte har det inspelat.
Citera
2021-08-09, 16:15
Medlem
Tja..

Jag har svårt att tycka synd om honom.....
Citera
2021-08-09, 16:18
Medlem
Kebabfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Advokaten skrev "Utifrån vad du berättade för mig så har mannen ifråga, enligt min bedömning, gjort sig skyldig till våldtäkt."

Hon kan ju ha sagt vad som helst. Att ingenting på hennes insta tydligt pekar i samma riktning får väl ses som en hint.

Dessutom, från JK:s insta:
"Hoping to resolve this situation, on July 25, I had a lengthy telephone conversation with Bella, which she knew was being recorded. In that taped conversation, Bella more than once acknowledged that the sex was consensual. In that same conversation, she reiterated her threat to tell the media that it was against her will unless I met her demands."

Han kan ju knappast hävda detta om han inte har det inspelat.

Exakt. Hon har klippt inspelningen så att det ska låta som han ber om ursäkt för att han ”våldtagit” henne. Men i själva verket ber han om ursäkt för något annat. Annars hade hon väl lagt ut hela inspelningen.

Om polisen och media har tillgång till denna inspelning och det hade pekat mot JK så hade vi sett det i PK-media vid det här laget.
Citera
2021-08-09, 16:29
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Tja..

Jag har svårt att tycka synd om honom.....
Håller med, hon verkar ju vara en komplett idiot, modern woke BLM-aktivist, precis det Joel försvarar, så be careful what you wish for.
Citera
2021-08-09, 16:30
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Nej det är inte omöjligt om den ene är någorlunda städad & den andra uppmärksamhetstörstande, söndertatuerad BT-narcissist. Det råder inga som helst tveksamheter. Bara trams att hävda det…

Trams är att tro att en viss typ av människa inte kan råka ut för brott.
Trams är att tro att en viss typ av människa inte kan begå brott.
Trams är INTE att vara skeptiskt till påståenden.

Självfallet så är man oskyldig till motsatsen har bevisats men ditt inlägg är ju bara, tja, tramsigt.
Citera
2021-08-09, 16:37
Medlem
Dom borde stänga ner hennes instagram. Det borde vara grovt förtal att sitta och lägga upp såna grejer som hon gör. Hon måste ju ha nån typ av narcissistisk personlighetsstörning helt klart.
Citera
2021-08-09, 16:48
Medlem
Njursaltares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfarfar
Exakt. Hon har klippt inspelningen så att det ska låta som han ber om ursäkt för att han ”våldtagit” henne. Men i själva verket ber han om ursäkt för något annat. Annars hade hon väl lagt ut hela inspelningen.

Om polisen och media har tillgång till denna inspelning och det hade pekat mot JK så hade vi sett det i PK-media vid det här laget.
Att bruden klippt i inspelningen, det är din teori eller?

Vad är det JK egentligen ber om ursäkt för?

Min egen teori är att han ber om ursäkt för ett påtvingat knull, som i JK's ögon inte är våldtäkt. Kanske var han lite påstridig å då rämnar väl tjejens darriga psyke i efterhand.

Edit: Han säger ju tydligt att han "hatar sig själv" så något måste ju ha skett.
Citera
2021-08-09, 16:54
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Njursaltare
Att bruden klippt i inspelningen, det är din teori eller?

Vad är det JK egentligen ber om ursäkt för?

Min egen teori är att han ber om ursäkt för ett påtvingat knull, som i JK's ögon inte är våldtäkt. Kanske var han lite påstridig å då rämnar väl tjejens darriga psyke i efterhand.

Edit: Han säger ju tydligt att han "hatar sig själv" så något måste ju ha skett.
Eller så ber han om ursäkt för att hon inte fick slagga över, eller att han inte ringde och kollade så hon hade kommit hem säkert.
Det är vad vi vet, allt annat blir ju bara spekulationer, kanske han bad om ursäkt för sina dåliga moves på dansgolvet osv,. Lets stick to the facts, det är vad dom kommer göra i rätten.

EDIT. Var tvungen och ha en Kinnamansession framför tvn och kan rekommendera tv serien Hanna. Där han återigen får spela imot sin tidigare kollega Mireillr Enos från The Killing.
Senast redigerad av Giant Squid 2021-08-09 kl. 16:58.
Citera
2021-08-09, 16:54
Medlem
Facebacks avatar
Han penetrera en rasiferad ung tjej som befann sig i en utsatt position mot hennes vilja. Hon sa nej eller visade tydligt genom sitt kroppsspråk att hon inte ville men det var inget våldtäktsmannen Joel Kinnaman ville ta till sig, han ville bara knulla!

Denna unga starka lilla tjej helt utlämnad i den stora staden New York som hade hela världen framför sig har nu fått den krossad av den rika judiska man som sökte upp sitt offer och satte sina klor i henne!

#Queen #Metoo #Blm #I am Bella
#Sharpen up your Act
Senast redigerad av Faceback 2021-08-09 kl. 17:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in