Citat:
Klart han ångrar någonting, att han bjöd hem henne och stoppade in den. Han anade nog tidigt att det rörde sig om en bipolär toka och kunde inte somna med henne irrandes runt ibland hans tillhörigheter. Han skulle upp och jobba tidigt och behövde få ut fanskapet. Klart han ångrar att han tog kontakt med henne från allra första början.
Ok, så kan det vara eller ej. Var kan man läsa detta?
Men nu var det hennes anklagelse jag ville få klarhet i, vad exakt är det han ska ha gjort mot henne som gör att hon anser det är åtalbar våldtäkt.
Att han är en 20 år äldre vit gubbe som utnyttjar en ung svart kvinna, black lives matter osv skriver hon om men inte själva gärningen. (Det stämmer inte för så stor är inte åldersskillnaden, hon är ingen ungdom och är ju svensk om än lite mörk i hyn)
Som det ser ut för mig, handlade det om ett eller flera töm och glöm-ligg, vilket hon inte kunde acceptera. Det försökte Joel fixa genom att trösta och visa ånger vilket bara gör saken värre en sån gång.
Passar på att säga hon ser plastig och konstlad ut, till den grad att nån i tråden tror hon är transa. Och har ful navel.
Citat:
Det kan ju vara att hon blev ledsen efteråt att han bara använde henne som sitt runkpapper när hon trodde han skulle bli ihop med henne? Det framgår ju inte vad han är ledsen över, och då ska han trösta henne och säga att han är ledsen att det slutade med att hon blev sårad för att han inte ville ha henne.
Inspelningen är ju tagen helt ur sitt sammanhang. Om hon spelar in samtalet och han verkligen gjort detta, varför säger hon då inte i samtalet "du märkte att jag inte ville ha sex men du tvingade mig" eller något? Jo, för att det garanterat handlar om något helt annat, dvs att hon trodde dom var på g men han att han inte ville något mer och därmed sårade henne. Den här kvinnan verkar ju sjuk i huvudet.
Inspelningen är ju tagen helt ur sitt sammanhang. Om hon spelar in samtalet och han verkligen gjort detta, varför säger hon då inte i samtalet "du märkte att jag inte ville ha sex men du tvingade mig" eller något? Jo, för att det garanterat handlar om något helt annat, dvs att hon trodde dom var på g men han att han inte ville något mer och därmed sårade henne. Den här kvinnan verkar ju sjuk i huvudet.
Jo, så kan det mycket väl ligga till. Men det hände 2018 och hon kommer med det först nu?
Men fortfarande är det i första hand hennes anklagelse jag undrar över, vad han enligt henne gjort som är åtalbart. Jag får ingen reda i hennes virriga insta eller sidorna man länkat till.