Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-21, 13:35
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Detta om att han skulle flytta hem har jag för mig stod först i King Magazine, men nu går det inte att hitta någon sådan artikel där. Bara hänvisningar till densamma i andra tidningar.

Att sedan folk börjar babbla om judar är ju bara Flashback.

http://www.expressen.se/noje/kinnama...-donald-trump/


Joel Kinnaman kanske har bett King Magazine att ta ner artikeln när han inser han har gjort bort sig?

Heil Hitler förresten
Citera
2017-06-21, 14:35
  #386
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
http://www.expressen.se/noje/kinnama...-donald-trump/


Joel Kinnaman kanske har bett King Magazine att ta ner artikeln när han inser han har gjort bort sig?

Tidningen och journalisten som skrev kanske vill slippa frågor om när de ska göra en uppföljare?
Citera
2017-06-21, 14:38
  #387
Medlem
JayGatsbys avatar
Hans medverkan i House of Cards var ju faktiskt riktigt usel.

Svensk hobbyturk översätts inte särskilt bra till ung amerikansk militär som kandiderar som republikansk presidentkandidat.
Citera
2017-06-21, 19:13
  #388
Medlem
rough-justices avatar
Hustrun Cleo Watterström är etiopisk och fortfarande skriven hos farmor nånstans i Järvafälten. Är det inte väldigt konstigt att en 25-årig mulattbrutta gift med en Hollywood-stjärna är folkbokförd i ett ökänt invandrarghetto?
Citera
2017-06-21, 19:53
  #389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Tidningen och journalisten som skrev kanske vill slippa frågor om när de ska göra en uppföljare?

Det kan vara så, testa emaila journalisten och fråga?

Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Tidningen och journalisten som skrev kanske vill slippa frågor om när de ska göra en uppföljare?
Citera
2017-06-21, 19:58
  #390
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Det kan vara så, testa emaila journalisten och fråga?

Det är svårt att veta vem det är när man inte kan hitta artikeln. Jag har ingen koll på den blaskan heller.
Citera
2017-06-21, 20:01
  #391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Det är svårt att veta vem det är när man inte kan hitta artikeln. Jag har ingen koll på den blaskan heller.

http://www.kingmagazine.se/sidor/kontakta-oss/

Ring och fråga?
Citera
2017-06-21, 20:04
  #392
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
http://www.kingmagazine.se/sidor/kontakta-oss/

Ring och fråga?

Nä. Så intresserad är jag inte. Gör det du.
Citera
2017-06-21, 20:08
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Nä. Så intresserad är jag inte. Gör det du.

Äsch jag bryr mig inte särskilt mycket med, jag vill bara att han ska komma hem så han kan öppna hamburgerkrog i min stad.
Citera
2017-06-22, 00:47
  #394
Avstängd
Lilla Joel trodde nog att han skulle bli superstjärna och medverka i de riktigt stora produktionerna efter The Killing. Det blev inte riktigt som lilla Joel trodde. Det hela bottnar ju i att lilla Joel egentligen inte är någon särskilt skicklig skådespelare när allt kommer kring.
Citera
2017-10-29, 21:54
  #395
Avstängd
Hagsers avatar
Han dömdes nyligen eller ja för narkotikabrott för något år sen någon som kan få fram lite nutida fakta om Joel Kinnaman? Ber snällt
Citera
2017-10-29, 22:47
  #396
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pensionsraddare
Lilla Joel trodde nog att han skulle bli superstjärna och medverka i de riktigt stora produktionerna efter The Killing. Det blev inte riktigt som lilla Joel trodde. Det hela bottnar ju i att lilla Joel egentligen inte är någon särskilt skicklig skådespelare när allt kommer kring.

Bra skådespelare är han inte. Men man kan ändå vara med i kända filmer och/eller serier. House of cards är en sådan serie.
Trots allt, får han jobba med något han gillar och tjänar multum på det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback