2017-06-15, 13:06
Medlem
IgorSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Kan det vara The Gold of the Aztecs då?

BINGO! Där har vi det! Tusen tack. Fan vad kul att se det igen! XD
Citera
2017-06-20, 16:01
Medlem
Är det någon som kommer ihåg ett likande spel till Splinter Cell, kan till och med vara Splinter Cell men jag har försökt hitta bilder eller klipp som skulle likna det jag letar efter...

Spelet som jag tänker på spelades antingen på PS1 eller PS2, i ett mission befinner de sig i typ Ryssland, någonstans det är kallt och snö, när denna spelare kommer in i en byggnad så finns det en labyrint (eller bara en massa väggar, som man kan typ krypa under)

Massa vakter överallt som man ska döda eller undvika eller något sånt...
Citera
2017-06-20, 17:49
Medlem
Lazyboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Är det någon som kommer ihåg ett likande spel till Splinter Cell, kan till och med vara Splinter Cell men jag har försökt hitta bilder eller klipp som skulle likna det jag letar efter...

Spelet som jag tänker på spelades antingen på PS1 eller PS2, i ett mission befinner de sig i typ Ryssland, någonstans det är kallt och snö, när denna spelare kommer in i en byggnad så finns det en labyrint (eller bara en massa väggar, som man kan typ krypa under)

Massa vakter överallt som man ska döda eller undvika eller något sånt...
Metal Gear Solid eller något i Syphon Filter-serien?
Citera
2017-07-03, 12:22
Medlem
jag söker ett spel tror det är till snes

man är en kille som först är i en by med några andra sedan när man klarar av något så låser man upp en portal eller något som tar en till något ställe som det finns fiender på har för mig att mn har ett svärd men kommer inte ihåg.
Citera
2017-07-03, 12:43
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sparven22
jag söker ett spel tror det är till snes

man är en kille som först är i en by med några andra sedan när man klarar av något så låser man upp en portal eller något som tar en till något ställe som det finns fiender på har för mig att mn har ett svärd men kommer inte ihåg.

Chrono Trigger?
Citera
2017-07-03, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Chrono Trigger?

nej jag kollade på det nu på youtube det är fel det var till SNES eller N64 jag kommer bara ihåg lite men om jag ser bilden som är utan på spelet tror det heter något med time eller något.

edit.

hittade det nu Illusion of Gaia eller med ett annat namn Illusion of Time jag sökte runt på youtube och kände igen intro musiken.
Senast redigerad av Sparven22 2017-07-03 kl. 15:58.
Citera
2017-07-07, 07:25
Medlem
Till Neo-Geo fanns ett western-spel som på den tiden var ruggigt snyggt. Man spelade som first person shot (likt ex doom) och fanns flera slow motion scener där man såg halmbalar flyga etc.

Vad heter spelet?
Citera
2017-07-22, 16:56
Medlem
jirlows avatar
jag försöker hitta ett spel som visades upp på e3 för några år sedan, minns ej året, gissar på 2013 eller 2014 men jag har inte hittat det när jag kollat på youtube ifrån de åren.

tror det var en cinematisk trailer alltså inget riktigt gameplay, minns att iallafall delar av trailern var first person.

har för mig att karaktärerna man såg hade rustningar, så gick dom igenom någon stor sal med stora stenpelare, sedan brakade en drake in genom taket har jag för mig.

det är allt jag minns, undrar om det är ett spel som lades ner eller inte, men trailer var snygg som fan minns jag iallafall.
Citera
2017-07-24, 06:09
Medlem
Hej! Som liten unge brukade jag spela ett spel som gick ut på att fånga alla spöken i ett spökhus genom att besegra dem i små minispel(t.ex. så skulle man sätta ihop en riddarrustning med tidsbegränsning och vinna över "kulspöket" i tetris om jag inte minns fel. Allt detta skulle man göra för att kunna befria det snälla spöket som blivit överrumplat av de elaka spökena och inlåst i en fängelsecell.
Citera
2017-07-29, 00:45
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Kan det vara något av Driver-spelen?

https://www.youtube.com/watch?v=j0sqoSJZIHM
Nej han hade svartsport hoj bara, såg ut som Tom Cruise.
Citera
2017-07-29, 00:45
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriksten
Kan det være PS2-porten av Headhunter du tenker på?

https://www.youtube.com/watch?v=rwwZyGJDBhU

PRECIS! Tack så mycket, barnminnen!
Citera
2017-08-09, 01:31
Medlem
Geomeisters avatar
Nyligen såg jag på en youtube-reklam om ett spel. Det verkar vara likt Commandos / Desperados-serierna till PC. Jag antar att det är helt nytt. Någon som vet vad jag pratar om? Tror det hette något med "Shadow...." ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in