Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Ja du, det är antagligen det som står i din länk: ett "vapour trail".
Det finns väldigt logiska och naturliga förklaringar till varför vatten i fuktmättad luft kondenserar vid snabba tryckförändringar. Sök lite på dagpunkt, relativ fuktighet och tryck så hittar du ditt svar
Jadu, UK Media är så pålitlig att en rubrik säger allt. Klickar du sedan på länken så:
INCREDIBLE VIDEO SHOWS HUGE
CHEMTRAIL FOLLOWING PLANE OVER RUSSIA
Så du menar det är fullt naturligt, det beror på tryck, relativ fuktighet och tryck? En Boeing 787 som flyger UNDER ett annat plan och spyr ur sig avgaser i en trial som är sjukt lång, så långt det går att filma. "fuktmättad luft i snabba tryckförändringar" hur långa spår lämnar egentligen det i vanlig contrail?
Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Det roliga i sammanhanget är att många anser att NASA/Nato/Illuminati/BadGuys är det naturliga svaret på ett fenomen man inte förstår. Och detta trots att molnbildning är en väldigt känd företeelse.
Jag har varken anklagat NASA, NATO, Illimuniti eller Bad Guys för någonting, jag undrar vad fan det är för nått, jag har haft svårt att tro på det här med Chemtrails just för det skulle vara ett suiciduppdrag att utföra då "de" - oavsett vilka de "de" är - andas samma luft som resten av världen.
Molnbildning, kallar du trialsen för "molnbildning"?
Det roliga i det här sammanhanget är snarare det totala naiviteten i att basera nån sorts fakta på en namnet i en URL till en skittidning från UK Media tabloidpress.