Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Jag vet inte vem som sagt att Trump skapat 50 000 jobb inom kolindustrin. Siffran faller på sin egen orimlighet eftersom det bara jobbar c:a 50 000 personer inom kolindustrin. Kanske det är du som missuppfattat uttalandet (som vanligt).
Om du inte förstår att CNN beställer opinionsundersökningar från fristående företag, tror jag inte ens vi befinner oss i samma verklighet.
Och Trump har, som sagt, 50% approval när det gäller registrerade personer, så kallade "likely voters". Vad Ahmed säger när CNN ringer, är inte intressant, efterso Ahmed inte kommer rösta.
Med de kommande voter-ID lagarna, lär inte heller Ashika, Nbekbolo eller Juan rösta. Det går alltså utmärkt för Trump bland de som faktiskt går och röstar.
Kol är för övrigt en ren naturprodukt som släpper ut koldioxid vid förbränning. Tack vara ökningen av CO2, har ökenspridningen upphört och växtligheten ökat med över 10 % de senaste åren. Att du tycker om öknar, brist på livsmedel och ett trevligare klimat kan du orera om i annan tråd.
Scott Pruitt sa detta, man kan ju tycka han borde veta detta.
Och detta sade i NBC, ABC och FOX News.
Varför kan en chef ens påstå nått så tokigt, och prata om lögner är svårt.
Då det inte ens är nära.
Exakt bias, tack för du förtydliga detta själv, då jag sagt detta 3ggr, men nu har det gått upp ett ljus för dig.
Hur inbilla du dig det var CNN som gjort denna?
Kanske du ska läsa innan du svarar på så specifika saker som denna.
Varför ska jag gå till andra trådar och diskutera detta för med klimatet för?
Det är vår tids största fråga, som det samtidigt råder konsensus på.
Och det var först när R började förneka detta, som det börja trilla in ett fåtal "forskning".
Så man ligger på 97%.
Och ska man bara gå på de som har utbildat sig i området och har gedigna kunskaper, så är det 100% konsensus i denna fråga.
Men det är väl nu man får höra "Jag är inte en forskare, MEN...", man behöver faktiskt inte läsa nått mer efter forskare.
Då allt är redan sagt där.
Såklart man ska köra ID, och ha ledigt på valdagen, och kraftigt öka antalet vallokaler så samtliga kan rösta om de själva vill.
Att begränsa möjlighet till rösta, är ingen demokrati alls.
Du låter som en haschtomte, som säger att cannabis är guds gåva till mänskligheten och för det är naturligt så kan det inte vara dåligt/farligt.
Sånt kallas för självbedrägeri, och kan inte hjälpa dig med detta, utan det är nått du får arbeta med själv.
Även Plutonium är naturligt!