Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Jag vetetusan. FIFA17 är första gången jag varit med från början. Annars har jag alltid köpt spelet på våren. Mitt mål med spelet var 1 miljon coins före nyår, sen kunna köpa ett blingbling-lag endgame. Det har jag uppnått, och känner nu att jag "klarat ut" FUT i någon mening.
Känner precis samma.
Har förvisso kört rätt många år, men har fram till i år bara haft som mål att ha ett skapligt NIF-lag byggt kring Zlatan.
Körde på lite tyngre i år, och tycker SBC:erna var ett sjukt stort lyft för spelet.
Men just nu lutar det åt att jag är klar, årminstone ett par utgåvor.
Sen får vi se vad dom förändrar - om det kommer vettiga spellägen, framförallt på helgen, för oss som inte har tid att spela 40, 30 eller knappt ens 20 matcher och kraftigt försvagar LT+RT-dribbling så kommer jag säkert få svårt att hålla mig.
Bara att Jasjin kommer med keps gjorde ju att jag blev sugen!
KURIOSA!
--
Gjorde bara ett försök på Nacho - men kom till final iaf. Stog 0-0 länge, min moståndare var bättre än mig - så självklart lyckades jag göra ett skitmål.
Blev 1-1 rätt fort. Precis i slutet hade jag världens anfall, riktigt klapp-klapp-spel som slutade med att Robben verkligen drog till med vänstern rätt i ribban(!) Bollen studsar tillbaka nästan hela vägen till mittlinjen, blir tre mot en för min motståndare som gör 2-1 och vinner.
Men Jäääävlar vilken ribbträff. Den var sannerligen inget att leka med!