Citat:
Ursprungligen postat av
Niklas-P
Visst kunde den man som likt Åberg&Möller-duon agerade någon sorts sugar daddies till cdc ha blivit utsatt för lite goa "tortyrförhör" medans tid var. Men nu...till vad nyttar det att koka NA??
Och ja!!!! i hyckleriets paradis tycker snutar Just Nu, att alla tvivelaktiga figurer som 1984 omgav Catrine må få vila i frid. Word!! Snutarna vill självfallet i första hand försäkra sig om "sin egen frid". Ska dom då kunna lyckas med en sådan ansats...kan man undra....
Av just den anledningen så kanske de vill hålla på Anckers för vidare granskning... '
OK, då var det inte så konstigt att förstå, men det hade varit kul å läsa hur gubben förklarade sitt "fina och högaktade" liv ihop med stans största sprut-luder i perioder och ännu roligare läsning hade varit om de hade frågat om hans förehavanden dagarna och veckan efter han nu skulle ha "släppt av" henne...
"Jo, på dagarna jagar jag luder och på kvällarna... så jagar jag oxå luder." hade det låtit om herr Ancker varit ärlig.
Anckers släppte av henne, men det var i form av två likdels-säckar och det skedde under veckan efter den 10:e juni, han kan eventuellt ha dragit ut på det in i det sista för att få sig några nekrofil-juck innan det blev outhärdligt i badrummet hans...
Klappat å klart grabbar, jag har löst gåtan!

(skål Ragge!)