2017-06-12, 00:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
vi har gått igenom den och konstaterat att det är omöjligt, fejk
Jag är ointresserad av ditt tramsande, jag vill se dina "massor av vetenskapsmän som reagerar på smörjan".
Citera
2017-06-12, 00:23
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Om ytan är hård kan man inte göra så djupa avtryck om man endast väger 17 kg och har skor av typen månboots med storlekar som närmar sig 60. Skon kan mer eller mindre liknas vid snöskor

Jag efterfrågar era vetenskapliga papper som visar de empiriska test "ni" måste ha utfört för att uttala er med sådan säkerhet i denna fråga!

Får jag fråga hur ni simulerade Månens förhållanden här på Jorden?

Påstår du att snöskor inte gör avtryck? Bevis för detta tack!
Citera
2017-06-12, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag är ointresserad av ditt tramsande, jag vill se dina "massor av vetenskapsmän som reagerar på smörjan".
Det finns ju inget att reagera på för NASA kniper som muren
Citera
2017-06-12, 00:27
Medlem
Citat:

Det där stämmer ju helt enkelt inte! Enbart i denna tråd så har PDF:er med tiotusentals sidor presenterats!

Att du sedan inte förmår ta till dig vad som står i dem är enbart ditt problem....
Citera
2017-06-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Det där stämmer ju helt enkelt inte! Enbart i denna tråd så har PDF:er med tiotusentals sidor presenterats!

Att du sedan inte förmår ta till dig vad som står i dem är enbart ditt problem....

När var det senast man presenterade något om resan till månen? Du har länkat massor om helt annat än själva resan
Citera
2017-06-12, 00:30
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Taggig sand, sand med "krokar" och elektriskt laddad sand

Angående NSASs "oskyldighet" om det var 2011 som de vid revision upptäckta att man tappat bort massor av stenar från månen, dessa stenar var tydligen ovärderliga

Låter som att det kan vara samverkande faktorer som inte utesluter varandra, så vad är det för mening att påpeka att det finns flera faktorer?

Jag lägger till några till, ingen påverkan av väder, vind eller vatten. Lägre gravitation kan också vara en faktor.

Visst känns det som att det jag skrev knappast kan tas som extra evidens för att någon ljuger? Men det är ungefär så du använder dina tre faktorer.

Att saker försvinner är inte bevis för att någon bluffar. Det följer liksom inte ur, aha, en sten är borta, att månlandningarna är fejk. Men du får gärna genom logik försöka visa det.
Citera
2017-06-12, 00:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Citatet kommer från en pdf från NASA, som de själva har på sin ftp för alla att ladda ner.
Ska du trolla får du göra det med lite finess, annars blir det bara fånigt

ftp://ftp.hq.nasa.gov/pub/pao/media/2001/lunar_landing.pdf
Citera
2017-06-12, 00:33
Medlem
Citat:
När var det senast man presenterade något om resan till månen? Du har länkat massor om helt annat än själva resan

Du har fått information om både "resorna" och den bakomvarande tekniken!

Längst ner i den senaste länken finns loggarna som går in i detaljnivå på vad som hände.

Varför tycker du att NASA är skyldiga att presentera mer information om uppdrag som skedde för snart 50 år sedan?
Citera
2017-06-12, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Låter som att det kan vara samverkande faktorer som inte utesluter varandra, så vad är det för mening att påpeka att det finns flera faktorer?

Jag lägger till några till, ingen påverkan av väder, vind eller vatten. Lägre gravitation kan också vara en faktor.

Visst känns det som att det jag skrev knappast kan tas som extra evidens för att någon ljuger? Men det är ungefär så du använder dina tre faktorer.

Ja eftersom taggig sand borde innebära det motsatta, att det är svårare och få skarpa avtryck. Sand med krokar faller på sin egen orimlighet, laddad sand borde ge upphov till en hel del andra feonmen

Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Att saker försvinner är inte bevis för att någon bluffar. Det följer liksom inte ur, aha, en sten är borta, att månlandningarna är fejk. Men du får gärna genom logik försöka visa det.
Det är inte en sten som är borta, det är massor. Vad jag vet så har de nästan tappat bort allt men de vet inte exakt
Citera
2017-06-12, 00:36
Medlem
Citat:
Citatet kommer från en pdf från NASA, som de själva har på sin ftp för alla att ladda ner.
Ska du trolla får du göra det med lite finess, annars blir det bara fånigt

ftp://ftp.hq.nasa.gov/pub/pao/media/2001/lunar_landing.pdf

Och hur menar du att informationen där har något att göra med skarpa fotavtryck?
Citera
2017-06-12, 00:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Och hur menar du att informationen där har något att göra med skarpa fotavtryck?

Du frågade vad Nasa sa om regoliten, du har hela tiden hävdat att det inte kan bli fotspår i regolit eftersom den inte är fuktig. Nasa sa alltså redan 1971 att du snackar skit.
Nu får du presentera dina "massor av vetenskapsmän som reagerar på smörjan".
Citera
2017-06-12, 00:47
Medlem
Citat:
Du frågade vad Nasa sa om regoliten, du har hela tiden hävdat att det inte kan bli fotspår i regolit eftersom den inte är fuktig. Nasa säger alltså att du snackar skit.
Nu får du presentera dina "massor av vetenskapsmän som reagerar på smörjan".

Vad menar du de säger i den pdf du länkade? Har du läst den, för den är nästan lite humoristisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in