Citat:
Inte om det var en statlig coverup med flygbolagen inblandade - annars är det bevis, flygbolagen får inte flyga utan en exakt förteckning över ombordstigna.
Citat:
DNA är ju unikt per person - det är liksom själva vitsen med att använda det för identifiering. Hur man hittade just deras DNA att jämföra med vet jag inte men jag antar att man sökte id eras bostäder, bilar etc.
Gjorde man? Hur visste man att det var just deras DNA?
Citat:
Nej det är inte jag som påstår, jag har visat källor för vilka som påstår det.
Det är du som påstår att det inte fanns några övervakningskameror på de tre flygplatserna. Utom en, utan time stamp, på Dulles. Och en på en i en liten avkrok, Portland, Maine.
Och nej, det fanns inte bara en kamera i Dulles - det var en jäkla massa om jag inte missminner mig..
Citat:
Du har fått källor.
Du håller inte med om att övervakningskameror fanns utplacerade på i princip alla amerikanska trafikflygplatset redan mitten av 80-talet? Eftersom frånvaron av sådana är en anomali bör vi nog få se bevis för att så verkligen var fallet.
Citat:
Det tycker jag du ska göra, det blir lite omväxling för dig att agera handfast.
Vi kanske ska börja med att fråga presidentens lillebror, Marvin Bush?
Varför du ska fråga just Marwin Bush övergår dock mitt förstånd. Han avgick ur styrelsen för Securacom/Stratasec ett år innan 9-11 och sålde då även hela sitt aktieinnehav i bolaget.
Citat:
Dulles saknade ju inte kameror, jag har t.o.m. länkat till filmen.
Du har endast presenterat att Dulles och Logan hade dålig säkerhet, inte att de saknade övervakningskameror.
Citat:
Hur kan man enligt dig bevisa det om det inte fanns kameror (med timestamp). Och varför skulle du lita på kameror med timestamp om du misstror "allt annat" som myndigheterna presenterat?
Jag känner inte någon i den rörelsen och jag personligen tror som sagt att det det verkligen var ca 19 araber som bordade flygplanen där och då samt att det verkligen Flight 77 som kraschade in i Pentagon. Det jag reagerar på är att det fortfarande, snart 16 år senare fortfarande inte har presenterats några övertygande bevis för att det verkligen var de 19 påstådda kaparna som fanns i respektive plan, än mindre kapade dem och allra minst flög dem på de sätt som framkommit. Likadant med Pentagon, inga bevis där heller.
Citat:
Vadå "ger mig"? Jag pekade på att David Icke är den enda källa som påstår att det fanns kameror på Newark! Om du tar det som ett personligt påhopp så får du nog fundera på varför.
Du ger dig inte. Vilket i sig bara förstärker intrycket av att du är oförmögen att känna skam. Du vet mycket väl vad jag menar med David Icke = alla de vansinniga teorier om antigravitationsvapen och liknande som du hela tiden anför som skäl till att inte testa för sekundära explosioner och tecken på kontrollerad demolering.
Citat:
Att undersöka rasmassorna för tecken på sprängmedel/termit är fortfarande ett standardförfarande.
Är det? Enligt vem? När har man exempelvis undersökt rasmassor för termit tidigare?
Citat:
Varför du ser dig själv och just dina teorier som troligare än KlokOchSnygg och andras idéer kan nog bara du själv förklara.. Tills dess kommer jag fortsätta dra fram dessa teorier då de enligt mig inte är ett dugg mindre otroliga än att byggnaderna skulle rivits med termit...
Antigravitation och andra minst sagt vansinniga alternativ däremot, drar du därmed fram gång på gång så att helt rimliga krav på tester för CD ska framstå som mindre rimliga, eller till och med vansinniga.
Citat:
Tack för diagnosen..
Du har inte upplevd skam på din repertoar. Du vet inte vad det är.