Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Ptja, man har ju visat biljetterna, säteslistorna,
Det är inget bevis för att de 19 utpekade fanns med på planen.
Citat:
och man hittade deras deras DNA i resterna.
Gjorde man? Hur visste man att det var just deras DNA?
Citat:
Vad mer kan man begära om det inte finns filmer tycker du? Det börjar liksom bli lätt infantilt om du begär filmbevis när det inte finns några filmbevis...
Det är du som påstår att det inte fanns några övervakningskameror på de tre flygplatserna. Utom en, utan time stamp, på Dulles. Och en på en i en liten avkrok, Portland, Maine.
Du håller inte med om att övervakningskameror fanns utplacerade på i princip alla amerikanska trafikflygplatset redan mitten av 80-talet? Eftersom frånvaron av sådana är en anomali bör vi nog få se bevis för att så verkligen var fallet.
Vi kanske ska börja med att fråga presidentens lillebror, Marvin Bush?
Citat:
De var nog rätt övertygade om att de skulle hamna på nyheterna oavsett om de paraderade förbi övervakningskameror eller inte - att välja flygplatser som Dulles, med dokumenterat dålig övervakning, skulle nog de flesta tycka var rätt klokt om man ville smuggla ombord knivar - men inte ens en sån enkel sak verkar du förstå...
Du har endast presenterat att Dulles och Logan hade dålig säkerhet, inte att de saknade övervakningskameror.
Citat:
Dina ursäkter blir allt sämre - finns det verkligen ingen i hela "truther"-rörlsen som vågar begära en FOIA? Är ni alla sådana frekventa USA-pendlare så ni oroar er för detta så till den milda grad att ni inte vill göra världens största scoop? Eller kan det vara så enkelt att du också inser att det inte finns ett skit att hämta här?
Jag känner inte någon i den rörelsen och jag personligen tror som sagt att det det verkligen var ca 19 araber som bordade flygplanen där och då samt att det verkligen Flight 77 som kraschade in i Pentagon. Det jag reagerar på är att det fortfarande, snart 16 år senare fortfarande inte har presenterats några övertygande bevis för att det verkligen var de 19 påstådda kaparna som fanns i respektive plan, än mindre kapade dem och allra minst flög dem på de sätt som framkommit. Likadant med Pentagon, inga bevis där heller.
Citat:
Ingen aning om vad du svamlar om, du har fått förteckningen över filmerna så du borde kunna kolla det själv. History commons känner jag inte till.
Finns den med där så framkommer det åtminstone inte av förteckningarna.
Citat:
Nej det är du som borde skämmas för dina lögner.
Jag har nämnt David Icke 5 gånger på över 14.000 inlägg.
En gång har jag skämtat om honom
En gång har jag nämnt hans namn som ett av många i samband med en konspirationssite
3 gånger har jag svarat på inlägg om honom.
Du ger dig inte. Vilket i sig bara förstärker intrycket av att du är oförmögen att känna skam. Du vet mycket väl vad jag menar med David Icke = alla de vansinniga teorier om antigravitationsvapen och liknande som du hela tiden anför som skäl till att inte testa för sekundära explosioner och tecken på kontrollerad demolering.
Att undersöka rasmassorna för tecken på sprängmedel/termit är fortfarande ett standardförfarande. Antigravitation och andra minst sagt vansinniga alternativ däremot, drar du därmed fram gång på gång så att helt rimliga krav på tester för CD ska framstå som mindre rimliga, eller till och med vansinniga.
David Icke är lite av personifikationen av de vansinnigheterna. Så ja, du borde skämmas, men självklart gör du inte det.
Du har inte upplevd skam på din repertoar. Du vet inte vad det är.