2017-06-07, 23:27
Medlem
franges avatar
Samma djävla skit ikväll med. Har vunnit två (2) st matcher på hela djävla kvällen. Håller nu på med att försöka få 3 av 3 vadfandetär, har lyckats bli bland de bästa i förlorande laget vet inte hur många gånger - bland annat en match på Himmelsdorf där det slutade 4-15, där jag fimpade samtliga 4 med typ 5,8k dmg gjorda - men blir man inte 10 bästa vinnande eller 3 bästa av förlorande laget så blir man ju av med en. Och nu ger jag fan upp för ikväll. Det här är fan inte roligt.
Citera
2017-06-08, 08:04
Bannlyst
Vill verkligen prova en Tiger, är dom så coola som dom verkar?
Citera
2017-06-08, 08:12
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guason
Vill verkligen prova en Tiger, är dom så coola som dom verkar?
Nej det är de inte!
Det är vagnar som är rätt mediokra imo!
Citera
2017-06-08, 19:08
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
Nej det är de inte!
Det är vagnar som är rätt mediokra imo!

Och det att Tiger Vagnarna var de bästa under andra världskriget!

Men det syns verkligen INTE i spelet!

Varje fiende till Tyskland sket bokstavligen ner sig i byxan, då de såg en Tiger!!
Citera
2017-06-08, 21:53
Medlem
franges avatar
Näe - nu är det samma djävla skit med enbart tvärförluster i Ranked med 5-15-förluster gång efter gång efter djävla gång ikväll OCKSÅ - nu säljer jag den där djävla e4an så kan de ta den X- skiten och köra upp i röven...
Citera
2017-06-08, 22:38
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Näe - nu är det samma djävla skit med enbart tvärförluster i Ranked med 5-15-förluster gång efter gång efter djävla gång ikväll OCKSÅ - nu säljer jag den där djävla e4an så kan de ta den X- skiten och köra upp i röven...
Ha ha! Tycker nog du skall spara den till de nya 30x30 kartorna kommer. Det är grymt skoj.
Citera
2017-06-09, 00:06
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
men blir man inte 10 bästa vinnande eller 3 bästa av förlorande laget så blir man ju av med en. Och nu ger jag fan upp för ikväll. Det här är fan inte roligt.

Man blir inte av med någon om man är vinnande lag. Man får en chevron om man är bland de 12 bästa i vinnande lag.

I förlorande lag får du en chevron om du är top 3 annars förlorar du en.
Citera
2017-06-09, 00:12
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:

Fast jag håller med om att det är smådrygt att lira Ranked emellanåt. Ikväll har jag lyckats sluta 4-5 de gånger jag torskat så man har inte lyckats rädda sig på så sätt heller. Att torska (pga idiotlag) och dessutom sluta 4:a i laget är kanske mitt livs största blodtryckshöjare just nu.

Det skulle säkert gå att möga sig längst upp i rankingsystemet bara genom att spela kartorna på sånt sätt att man alltid är topp 3 oavsett vad (i.e. campa och farma). Men vem fan orkar hålla på med sånt? Fullt ös medvetslös, annars får det va!
Senast redigerad av Ace Ventura 2017-06-09 kl. 00:14.
Citera
2017-06-09, 00:15
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Ha ha! Tycker nog du skall spara den till de nya 30x30 kartorna kommer. Det är grymt skoj.

Fan vet om jag står ut, alltså. För nu har det varit beyond ospelbart hela djävla tiden - vilket känns så djävla orättvist, liksom. Och det är såna där sanslösa förluster man knappt ser annars, noobtrains som lämnar kullen på Prokhorovka helt orörd, eller höjden på Himmelsdorf så hela laget blir omringat på två röda, eller där samtliga MT och LT står och campar vid cap'en så TDs och Heavys blir söndersnipade... Sånt man måste gå ner i botten-tiermatcher för att se annars.

Citat:
Ursprungligen postat av Gubbtjyven73
Man blir inte av med någon om man är vinnande lag. Man får en chevron om man är bland de 12 bästa i vinnande lag.

I förlorande lag får du en chevron om du är top 3 annars förlorar du en.

Jojo, hur som när det blir såna där löjliga grisförluster i 19 av 20 matcher, så känns det ju som att det är skitsamma....
Citera
2017-06-09, 07:07
Medlem
Spelar ni det skitspelet fortfarande, hoppas ni inte lägger pengar på skiten bara.
Citera
2017-06-09, 07:39
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iggegbg
Spelar ni det skitspelet fortfarande, hoppas ni inte lägger pengar på skiten bara.
Jajamensan det gör vi!

Spenderar pengar på det gör vi också!

Att du inte klarade av att bli en bra spelare är inget vi kan göra nåt åt!
Citera
2017-06-09, 15:32
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Och det att Tiger Vagnarna var de bästa under andra världskriget!

Men det syns verkligen INTE i spelet!

Varje fiende till Tyskland sket bokstavligen ner sig i byxan, då de såg en Tiger!!

Nu är inte Wot en WWII simulator utan perioden sträcker sig från Första världskriget inpå 60 talet.

Sitter du i en Sovjetisk t-34 eller en amerikansk Sherman och möter en Tiger så får du bra med pisk även i spelet Precis som det var på den gamla goda tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in