2017-06-08, 18:40
Medlem
Raxies avatar
Fy fan för det här...

8 förlorade finaler nu varav två på straffar..

3 försök kvar.. Men vet inte om jag har mer i mig >_< Jag får nog motvilligt erkänna att FIFA har besegrat mig.
Citera
2017-06-08, 18:51
Medlem
Inte så säker på att det är Rulli. Den bilden som florerar har ett "basic" kemikort under sig för utespelare. Det som är för målvakt ser ju annorlunda ut.
Citera
2017-06-08, 19:35
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Inte så säker på att det är Rulli. Den bilden som florerar har ett "basic" kemikort under sig för utespelare. Det som är för målvakt ser ju annorlunda ut.

Hoppas verkligen inte det är Rulli. Tröttare målvakt får man ju leta efter.
Citera
2017-06-08, 21:35
Medlem
Packade Lemar och Mbappe från elit 1 rewards. Lemar är helt galet bra, känns som Messi. Mbappe gillar jag inte lika mycket dock
Citera
2017-06-08, 22:46
Medlem
Fy fan i helvete vad jag hatar SBC-Son. Har nämnt det förut och nämner det igen, EA har förstört hela fut genom att släppa olimiterade Sbc-Son kort som vinster. 9 av 10 så stöter man på fanskapet och det är omöjligt att stoppa han... Han vinner varenda duell mot Smalling och skjuter minst lika bra med båda fötterna. Nickdueller vinner han 10 av 10 och han springer ifrån Bellerin som om Bellerin sitter på 60 i pace.
Citera
2017-06-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Packade Lemar och Mbappe från elit 1 rewards. Lemar är helt galet bra, känns som Messi. Mbappe gillar jag inte lika mycket dock

Jag packade Thauvin och Perrin. Sålde båda två, verkar som om folk sparar sina tots-paket för imorn, eftersom de franska spelarna inte har gått ner i pris än.
Citera
2017-06-08, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Jag packade Thauvin och Perrin. Sålde båda två, verkar som om folk sparar sina tots-paket för imorn, eftersom de franska spelarna inte har gått ner i pris än.

Nice, har inte sålt än, om jag säljer får jag typ 800k tror jag sist jag kollade. Kommer o lira med Lemar ett tag i mitt andralag han är verkligen otroligt bra, som Messi fast kivckare(utan 4star skills dock).

Tror du folk sparar? Tror nämligen inte dom ändras om till la liga t.ex om man sparar till imorn. Tror det fortfarande kommer vara ligue 1 packs.
Citera
2017-06-09, 00:16
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Fy fan för det här...

8 förlorade finaler nu varav två på straffar..

3 försök kvar.. Men vet inte om jag har mer i mig >_< Jag får nog motvilligt erkänna att FIFA har besegrat mig.

Fy fan, vad tungt. Jag hade nog också kapitulerat i det läget. Även om jag tagit mig till en final till med de förutsättningarna hade jag troligen underpresterat grovt med så många förluster i ryggsäcken. Bara släppa och gå vidare. (Jag är fortfarande bitter för att jag inte vann ett FUTmas cup 2015-ish för ett gratis mega pack. Spelade väl 10-15 försök på annandagen).

Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Hoppas verkligen inte det är Rulli. Tröttare målvakt får man ju leta efter.

Ser massa spekulationer på forum. Folk drömmer om Modric (yeah right), hoppas på Ben Yedder, men även Rulli, Nacho Fernandes, Piatti nämns.
Citera
2017-06-09, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Nice, har inte sålt än, om jag säljer får jag typ 800k tror jag sist jag kollade. Kommer o lira med Lemar ett tag i mitt andralag han är verkligen otroligt bra, som Messi fast kivckare(utan 4star skills dock).

Tror du folk sparar? Tror nämligen inte dom ändras om till la liga t.ex om man sparar till imorn. Tror det fortfarande kommer vara ligue 1 packs.

Är väldigt säker på att folk avvaktar tills laliga totsen. Men jag tror inte heller att det ändras faktiskt. Om det är så att de ej ändras har jag förmodligen gjort en stor profit eftersom alla kommer öppna packsen vilket kommer resultera i att de franska spelarna sjunker en massa.
Citera
2017-06-09, 08:22
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Fy fan, vad tungt. Jag hade nog också kapitulerat i det läget. Även om jag tagit mig till en final till med de förutsättningarna hade jag troligen underpresterat grovt med så många förluster i ryggsäcken. Bara släppa och gå vidare. (Jag är fortfarande bitter för att jag inte vann ett FUTmas cup 2015-ish för ett gratis mega pack. Spelade väl 10-15 försök.

Hann förlora en final till!

Känns rätt surt faktiskt, men har å andra sidan aldrig spelat så bra FIFA som match 1 & 2 i varje turnering.

Och kommit till en väldig insikt i att det här spelet till 80-90% är psyke.

Börjar jag tänka på att jag behöver spela försiktigt och inte göra misstag så blir det tvärtom och skiter jag i det och bara spelar avslappnat så spelar det inte så stor roll att jag släpper in ett kontringsmål på hörna. Allra oftast gör jag tre framåt ändå.

IF-Pastore är fan skitdålig iaf, så mycket kan jag konstatera! ;-)
Citera
2017-06-09, 09:08
Medlem
Citat:

Känns rätt surt faktiskt, men har å andra sidan aldrig spelat så bra FIFA som match 1 & 2 i varje turnering.

Börjar jag tänka på att jag behöver spela försiktigt och inte göra misstag så blir det tvärtom och skiter jag i det och bara spelar avslappnat så spelar det inte så stor roll att jag släpper in ett kontringsmål på hörna. Allra oftast gör jag tre framåt ändå.

Sjuka är ju att NIF Pastore funkade bra men hans IF var skit haha.. skumt som fan..
IF Seri är ett riktigt bra kort må jag säga..blir o uppgradera till hans TOTS..
Citera
2017-06-09, 09:11
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Låt valfri annan person i hushållet sätta igång matchen åt dig, men inte berätta ifall det är en divisionsmatch, en träningsmatch eller en cupmatch?

Dels är det mycket psyke som du är inne på. Men jag upplever också att spelet har både "catchup" a la Mario Kart inbyggt och att EA medvetet valt att göra det svårt att spela på en ledning. Att döda en match genom att bara spela runt är mycket svårt. Att låta bollen gå inom laget är noll problem vid 0-0 i 20e minuten. I 80-90 med ett måls ledning är det som att samtliga spelare fått klumpfötter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in