Citat:
Ursprungligen postat av
brokigare
Om tjugo år kan ingen tro på det längre.
Jag är övertygad om att gränsen går vid ca 70 år.
Det behövs nästan ett sekel för att folk ska överge en tro på något som inte gått att upprepa.
Efter det så undrar man alltid samma sak:
"Hur kunde dom tro på på det?"
Tja, mitt sinne är öppet för fake Men, Inget som ännu kommit fram tyder på det.
Det är intressant att du Tror att det behövs 70år för bevis att dyka upp, vad grundar du det på?
Är det hemligstämplade papper som då släpps?
Är det så lång tid det behövs för att Alla inblandade ska avlida så att ögonvittnesskildringarna ska upphöra och konspirationen kunna bli allmän och vår enda kunskap (interstellar)?
Personligen har jag svårt för alla som Inte gör sig besväret att Innan man tar beslut i en fråga undersöker Bägge sidors fakta och därefter grundar sitt beslut på tillgänglig data.
Allt, och då menar jag precis Allt tyder på Att det går att genomföra och Ingen av de invändningar som finns från förnekare håller ens en enklare granskning, detta ger iaf. mig stöd för att det knallade människor på månen den där dagen för 50år sen.
Trickfilmat.....hahaha, loolll, (osv...

)
"fanns ju inte ens datakraft som en vanlig mobil på den tiden, hur skulle det gått till" .... skulle man ju kunna svara de som säger det om man ville,
"har du ens sett en film från den tiden, skulle ju avslöjats Direkt!" är ju nästa kommentar om man känner för det
Så, vad är det som övertygar dig att det är fake och varför tar det 70år innan det kommer fram?
Och, är du överrens att datan tyder på att det är gjort?
Att det faktiskt går att genomföra på det sätt de sagt?
Eller är det något du inte godkänner och i sådanafall vilket och varför?