Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 15:51
Medlem
Körde en boost för ett litet tag sen lol.

https://www.pixeltopic.com/image/nfndkunvcbpvdb/

Man kanske bör censurera ansikten? Får säga till isåfall, hade själv inte brytt mig om man var med på en sådan skärmdump.

Orkar dock inte ens bry mig nu om tinder, ska träffa en tjej på fre som verkar lovande så hoppas på de bästa.
Senast redigerad av LongTerm90 2017-06-07 kl. 16:02.
Citera
2017-06-07, 16:12
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Körde en boost för ett litet tag sen lol.

https://www.pixeltopic.com/image/nfndkunvcbpvdb/

Man kanske bör censurera ansikten? Får säga till isåfall, hade själv inte brytt mig om man var med på en sådan skärmdump.

Orkar dock inte ens bry mig nu om tinder, ska träffa en tjej på fre som verkar lovande så hoppas på de bästa.

Och kanske 10 av dom har skrivit eller svarat dig. Typical tinder :/

Vilka slags bilder har ni lyckats bäst med? Kompisgänget med, dyra bilen eller med selfie etc?
Citera
2017-06-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Och kanske 10 av dom har skrivit eller svarat dig. Typical tinder :/

Vilka slags bilder har ni lyckats bäst med? Kompisgänget med, dyra bilen eller med selfie etc?

Nej 12st har skrivit till mig och inlett kontakten. Men ja är ju inte många som gör rent statistiskt, så äre.
Har aldrig haft någon bild på varken mitt kompisgäng eller min bil (rätt dyr en). Enklare bilder på en själv bara.
Citera
2017-06-08, 11:31
Medlem
RobinFromHoods avatar
Får många matchningar men gud vad tråkiga alla tjejer är?
Citera
2017-06-08, 12:27
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Får många matchningar men gud vad tråkiga alla tjejer är?

Kanske till en början. Gäller att vara lite smidig och locka fram deras andra sida
Tips är att börja flörta intensivt från första sekund. Tillslut släpper det för dom också.
Citera
2017-06-08, 12:29
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Kanske till en början. Gäller att vara lite smidig och locka fram deras andra sida
Tips är att börja flörta intensivt från första sekund. Tillslut släpper det för dom också.
Har funderat på de men jag vill inte verka desperat, för de är jag absolut inte. De roliga är dom tjejerna som för en gångs skull skriver först är så jävla inaktiva sen. Har en jag skriver med som skriver var tredje dag typ.
Citera
2017-06-08, 12:33
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Har funderat på de men jag vill inte verka desperat, för de är jag absolut inte. De roliga är dom tjejerna som för en gångs skull skriver först är så jävla inaktiva sen. Har en jag skriver med som skriver var tredje dag typ.

Äh, skit i det. Alla är där av samma anledning, att träffa en kille/tjej.
Sen hon du skriver med var tredje dag, är ju bättre att fråga efter snap istället. Där hon troligare är inne oftare på.
Senast redigerad av Snoork 2017-06-08 kl. 12:47.
Citera
2017-06-08, 15:01
Medlem
För en ca 5 dagar sen matcha jag med en tjej som jag ganska snabbt adda på snap.
Hittade fler bilder på insta påsåvis och insåg att hon inte va så intressant trots allt.

Men iaf, dagen efter vi skrivit väldigt lite på snap. Skickar hon en snap att hon är i min stad och frågar vilken gata jag bor på. Svara ***** men inget nummer. Väldigt lång och stor jävla gata jag bor på. Tyckte de va en konstig fråga.

Men iaf 5 mins senare skickar hon en fucking snap utanför min portdörr? wtf!
Citera
2017-06-08, 15:58
Medlem
Btw,

Någon som har erfarenhet av tjejer från afrikanska länder, är hembjuden till en heting ikväll men man undrar ju hur det ses av resterande familjemedlemmar om dom får reda på att dottern knullar svenska tinderdudes?
Citera
2017-06-08, 16:01
Medlem
Citat:
För en ca 5 dagar sen matcha jag med en tjej som jag ganska snabbt adda på snap.
Hittade fler bilder på insta påsåvis och insåg att hon inte va så intressant trots allt.

Men iaf, dagen efter vi skrivit väldigt lite på snap. Skickar hon en snap att hon är i min stad och frågar vilken gata jag bor på. Svara ***** men inget nummer. Väldigt lång och stor jävla gata jag bor på. Tyckte de va en konstig fråga.

Heh. Var hon snygg? Släppte du in henne?

Citat:
Btw,

Någon som har erfarenhet av tjejer från afrikanska länder, är hembjuden till en heting ikväll men man undrar ju hur det ses av resterande familjemedlemmar om dom får reda på att dottern knullar svenska tinderdudes?

Om de är muslimer men annars ska det inte vara några större problem.

//Siegestor
Citera
2017-06-08, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Heh. Var hon snygg? Släppte du in henne?

Om de är muslimer men annars ska det inte vara några större problem.

//Siegestor

Absolut inte. Psykobrud som henne vill jag inte ha o göra med.
Får helt enkelt fråga, thx!
Citera
2017-06-08, 18:12
Medlem
Citat:

creepy...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in