Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-30, 23:58
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swemat169
Med lite humor så ska det nog funka. Hon hade fotbollsmatch idag så jag kanske ska fråga om hon överlevde matchen😉

Klart bättre.
Citera
2017-07-31, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Mulliga kinder? Ouch! Genetiken kan jag tyvärr inte göra mycket åt. Det andra får jag väl fundera på hur jag kan förbättra. Skulle hellre skjuta mig än se ut som någon karaktär i Geordie shore, men det betyder ju inte att allt är svartvitt. Att undvika selfies är nog inte helt fel, om än svårt.

Tycker fortfarande Kroppkakor har bra bilder. Speciellt dykbilden är fräck. Men det är ju inte min dom som spelar roll i slutändan.

Du kan få ner kroppsfettet och därmed minska kinderna, som tar fram mer av dina maskulina drag. Och nej, att be någon annan ta ett kort på dig eller att ställa in en kamera med sekundavtryckare, är inte svårt.

Dykarbilden blir skit samma för Kroppskakor då hans övriga bilder inte visar att han är het eller särskilt snygg. Det är ingen brud som kommer tänka "oj, jävlar vad sexig den där killen är i ett par cykloper" och bli blöt i trosan eftersom man inte ens ser 100% att det är han, eller kan se att han har ett bra utseende samtidigt.

Hade hans övriga bilder däremot visat att han var en snygg kille så kunde en friluftsbild ha hjälpt honom att skapa en än mer attraktiv bild av sig själv, som en kille som har en intressant livsstil.

Men när konkurrensen är hård så är det inte alls svårt att förstå. Då det redan finns killar som har bilder där de ser bra ut, och dessutom friluftsbilder där tjejer ser att det verkligen är samma kille på bilden och att han samtidigt ser bra ut på den, så sveper man höger på en sådan istället.
Citera
2017-07-31, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Klart bättre.
Fast hon kanske bara inte har tid. Hon jobbar mycket och länge på dagarna så hon har bara skrivit tidigt på morgonen och sent på kvällen, dvs när hon stiger upp och när hon går och lägger sig. Men idag har hon brutit mönstret och inte skrivit alls så det är därför jag är fundersam.

Skriver hon inte imorgon förmiddag så provar jag att skriva igen, annars så är det bara att leta någon annan.
Citera
2017-07-31, 14:11
Medlem
dualwields avatar
Har märkt många tjejer (svenska som utländska) som frågar efter kukstorlek när man är på G att fixa en date (dessa tjejer är ofta rakt på sak). Tycker det är rätt arrogant av tjejer att ställa en sån fråga och det sänker min lust till att träffa dom. Det vore likadant som att jag skulle fråga hur tight eller djup tjejens fitta är innan vi ens har setts, inte särskilt attraktivt.

Har några gånger svarat, "om du spelar dina kort rätt får du kanske se" eller liknande svar. Hur svarar ni på såna frågor? En gång frågade jag varför hon så desperat ville veta min kukstorlek och hon svarade att "hennes fitta var enorm så hon behövde rejäla grejer".

Jag blir äcklad av hur många tjejer beter sig men gillar även att ligga så what the heck.
Citera
2017-07-31, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dualwield
Har märkt många tjejer (svenska som utländska) som frågar efter kukstorlek när man är på G att fixa en date (dessa tjejer är ofta rakt på sak). Tycker det är rätt arrogant av tjejer att ställa en sån fråga och det sänker min lust till att träffa dom. Det vore likadant som att jag skulle fråga hur tight eller djup tjejens fitta är innan vi ens har setts, inte särskilt attraktivt.

Har några gånger svarat, "om du spelar dina kort rätt får du kanske se" eller liknande svar. Hur svarar ni på såna frågor? En gång frågade jag varför hon så desperat ville veta min kukstorlek och hon svarade att "hennes fitta var enorm så hon behövde rejäla grejer".

Jag blir äcklad av hur många tjejer beter sig men gillar även att ligga så what the heck.
Tycker jag låter som ett bra svar som du skrivit.

Det är ju lite smaklöst att fråga sådant, iaf om det rör sig om en konventionell dejt. Även ett rent booty call är det väl gränsfall.
Citera
2017-07-31, 14:21
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Du kan få ner kroppsfettet och därmed minska kinderna, som tar fram mer av dina maskulina drag. Och nej, att be någon annan ta ett kort på dig eller att ställa in en kamera med sekundavtryckare, är inte svårt.

Dykarbilden blir skit samma för Kroppskakor då hans övriga bilder inte visar att han är het eller särskilt snygg. Det är ingen brud som kommer tänka "oj, jävlar vad sexig den där killen är i ett par cykloper" och bli blöt i trosan eftersom man inte ens ser 100% att det är han, eller kan se att han har ett bra utseende samtidigt.

Hade hans övriga bilder däremot visat att han var en snygg kille så kunde en friluftsbild ha hjälpt honom att skapa en än mer attraktiv bild av sig själv, som en kille som har en intressant livsstil.

Men när konkurrensen är hård så är det inte alls svårt att förstå. Då det redan finns killar som har bilder där de ser bra ut, och dessutom friluftsbilder där tjejer ser att det verkligen är samma kille på bilden och att han samtidigt ser bra ut på den, så sveper man höger på en sådan istället.

Snälla, kan du lägga ut bilder på dig själv.
Citera
2017-07-31, 16:40
Medlem
anteri17s avatar
Ni med lite mer erfarenhet av Tinder. Ponera att jag skriver först, hur lång tid brukar tjejer i regel vänta med att svara?
Citera
2017-07-31, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ni med lite mer erfarenhet av Tinder. Ponera att jag skriver först, hur lång tid brukar tjejer i regel vänta med att svara?
Direkt om de är intresserade.
Citera
2017-07-31, 19:01
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dualwield

Hur djup är din fitta? Har du välrtänad mage? celluliter på låren? luktar du fisk? kan du fråga dem
Citera
2017-07-31, 23:14
Medlem
En ny matchning skrev nyss till mig på tinder jag fick notiser om det i mobilen. Jag öppnade appen men den bara snurrade utan att visa något.
Jag stängde av appen och öppnade den igen, och nu är matchningens meddelanden borta.
Någon mer som haft det problemet?
Citera
2017-07-31, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Snälla, kan du lägga ut bilder på dig själv.

Nej, men ifall du visar dina egna profilbilder till mig över PM så kan jag dela min. Att bara posta här i tråden där vem som helst kan se är inget jag är bekväm med.

Citat:

Vad jag märkt är att yngre tjejer runt 18 år ofta svarar väldigt snabbt inom någon mint men det är mest korta svar. Lite äldre brukar svara inom loppet av ett par timmar ifall de verkligen är intresserade. Undantag finns ju förstås.

Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc
En ny matchning skrev nyss till mig på tinder jag fick notiser om det i mobilen. Jag öppnade appen men den bara snurrade utan att visa något.
Jag stängde av appen och öppnade den igen, och nu är matchningens meddelanden borta.
Någon mer som haft det problemet?

Jag gissar på att det var en bot som skrev ett meddelande och ville att du skulle trycka på en länk varpå Tinder tog bort profilen innan du han kolla meddelandet.
Citera
2017-08-01, 01:41
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Nej, men ifall du visar dina egna profilbilder till mig över PM så kan jag dela min. Att bara posta här i tråden där vem som helst kan se är inget jag är bekväm med.

Vad jag märkt är att yngre tjejer runt 18 år ofta svarar väldigt snabbt inom någon mint men det är mest korta svar. Lite äldre brukar svara inom loppet av ett par timmar ifall de verkligen är intresserade. Undantag finns ju förstås.

Jag gissar på att det var en bot som skrev ett meddelande och ville att du skulle trycka på en länk varpå Tinder tog bort profilen innan du han kolla meddelandet.

Okej. Jag har sållat ut 8 intressanta matchar över helgen, och har haft bra konvos med 6. 2 har öht inte svarat. Jag antar att det är där det brukar ligga i hit rate. Sen får vi se om man kan ta nästa steg med någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in