Citat:
Ursprungligen postat av
Das Auto
Mulliga kinder? Ouch! Genetiken kan jag tyvärr inte göra mycket åt.

Det andra får jag väl fundera på hur jag kan förbättra. Skulle hellre skjuta mig än se ut som någon karaktär i Geordie shore, men det betyder ju inte att allt är svartvitt. Att undvika selfies är nog inte helt fel, om än svårt.
Tycker fortfarande Kroppkakor har bra bilder. Speciellt dykbilden är fräck. Men det är ju inte min dom som spelar roll i slutändan.
Du kan få ner kroppsfettet och därmed minska kinderna, som tar fram mer av dina maskulina drag. Och nej, att be någon annan ta ett kort på dig eller att ställa in en kamera med sekundavtryckare, är inte svårt.
Dykarbilden blir skit samma för Kroppskakor då hans övriga bilder inte visar att han är het eller särskilt snygg. Det är ingen brud som kommer tänka
"oj, jävlar vad sexig den där killen är i ett par cykloper" och bli blöt i trosan eftersom man inte ens ser 100% att det är han, eller kan se att han har ett bra utseende samtidigt.
Hade hans övriga bilder däremot visat att han var en snygg kille så kunde en friluftsbild ha hjälpt honom att skapa en än mer attraktiv bild av sig själv, som en kille som har en intressant livsstil.
Men när konkurrensen är hård så är det inte alls svårt att förstå. Då det redan finns killar som har bilder där de ser bra ut, och dessutom friluftsbilder där tjejer ser att det verkligen är samma kille på bilden och att han samtidigt ser bra ut på den, så sveper man höger på en sådan istället.