Citat:
Du verkar ju påläst, SnakePlissken.
Jag vägrar tro att du verkligen köper den officiella versionen.
Jag misstänker att du skriver här för att fördriva tiden och att du tycker det är roligt att försvara något absurt.
Och det köper jag, vad vore internet om man inte bråkade med andra och retade upp folk i allmänhet.
Och utan dig hade ju ingen motsagt mig 😊
Jag vägrar tro att du verkligen köper den officiella versionen.
Jag misstänker att du skriver här för att fördriva tiden och att du tycker det är roligt att försvara något absurt.
Och det köper jag, vad vore internet om man inte bråkade med andra och retade upp folk i allmänhet.
Och utan dig hade ju ingen motsagt mig 😊
Citat:
Det är ju precis tvärt om, att så länge ni konspirationstroende tokstollar envisas med att ideligen kasta fram allehanda mer eller mindre korkade påståenden om 9/11, sånt ni hittat på konspirationssidor och bara sprider vidare helt okritiskt, och som vi andra sen hittar grava felaktigheter i på en gång, bara sekunder in i de filmer ni länkar till. Och dessutom direkta lögner etc för att de försöker få det att verka mysko fast det inte alls är det.
Se bara på den film brokigare länkade till, där man helt enkelt blåljuger om vad som var P-56 och inte, endast för att försöka få det att verka vara nåt mysko..... sådan skit sitter alltså du och andra naiva konspirationstroende och sväljer, och det värsta är att ni inte ens begriper att nu är lurade fast vi andra pekar ut lögner o felaktigheter på löpande band i de länkade "bevis" och källor ni kastar fram. Ni är så naiva att ni ändå fortsätter att tro på skiten och går för att få både påtår o tretår av samma skit.....