Citat:
Ursprungligen postat av
lampugn
Tycker du verkligen att man avslutar åratal av vänskap för en tjej? Det vill jag ha svar på.
Fast jag tycker det är tydligt att det inte handlar om "en tjej". Det är att bland bort korten. Det handlar om att Jonas, enligt Dan och Magnus, ljugit för dem och gått bakom ryggen på det.
Själv ringde jag till Motgift samma dag och pratade med dom båda. Enligt dom ska Jonas ha berättat om ett samtal mellan honom och tjejen morgonen efter att det skett när tjejen och Björn fortfarande var ihop, och dom talade om för honom att det var olämpligt och borde upphöra vilket dom förstod som han också ska ha tyckt. Sedan pratades inget mer om saken förrän han nu sa att dom var ett par. Då kollar de telefonloggar på samtalen och ser att de nattliga samtalen pågått hela tiden efter att Jonas berättat om ett enstaka samtal.
Sen var det lite andra saker också men detta är väl huvudsaken i vad som kallats lögn och att gå bakom ryggen.