Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-03, 02:10
  #11533
Medlem
SvenneRevolts avatar
Varför går det sällan logga in?
Varför är hemsidan så rörig samtidigt som utseendet byts ut titt som tätt?
Varför finns ingen "logga in" knapp?
Varför löser ni inte alla avsnitt på Soundcloud för medlemmar?

Varför ställer jag inte dessa frågor i Motgift forum?

Varför är Motgift forum kaos?
Citera
2016-05-03, 03:47
  #11534
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenneRevolt
Varför går det sällan logga in?
Varför är hemsidan så rörig samtidigt som utseendet byts ut titt som tätt?
Varför finns ingen "logga in" knapp?
Varför löser ni inte alla avsnitt på Soundcloud för medlemmar?

Varför ställer jag inte dessa frågor i Motgift forum?

Varför är Motgift forum kaos?
Dåliga webmasters helt enkelt, istället för att vara enkelt, icke-krävande och funktionellt så har de istället en krävande hemsida med häftig grafik etc
Citera
2016-05-03, 06:13
  #11535
Avstängd
Arkhamists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenneRevolt
Varför går det sällan logga in?
Varför är hemsidan så rörig samtidigt som utseendet byts ut titt som tätt?
Varför finns ingen "logga in" knapp?
Varför löser ni inte alla avsnitt på Soundcloud för medlemmar?

Varför ställer jag inte dessa frågor i Motgift forum?

Varför är Motgift forum kaos?
Men, hur svårt kan det vara? För den som inte har huvudet i röven blir det fort tydligt att man går till dropdownmenyn "Medlemmar" och sätter muspekaren där. Då fälls en meny ut på vilken man läser "Mitt konto". Där klickar man. Då kommer man till inloggningssidan. När du är inloggad kan du lyssna och ladda ner. Om du dessutom klickar i checkboxen "Kom ihåg mig" så förblir du inloggad även om du stänger ner webbläsaren.

Hur fan ska folk kunna vara del i en folkresning om de inte ens kan använda en Wordpresshemsida?

Ja, Motgift SKULLE kunna lägga en inloggningswidget på startsidan men nu har man valt att inte göra så, vilket inte är hela världen. Har du kunnat ta körkort så kan du lära dig det här.
__________________
Senast redigerad av Arkhamist 2016-05-03 kl. 06:17.
Citera
2016-05-03, 08:53
  #11536
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Motgift ger en känga till NMRs val att göra demon i uniform hmmm
Det är snyggt och ser mäktigt ut. Jag tycker idén med att aktivisterna går med enhetlig klädsel i början och sedan allmänheten med vanliga kläder efteråt är utmärkt.

Motgift har inga argument heller. De vill bara vara negativa och gnälla.
Citera
2016-05-03, 09:19
  #11537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Ja, Motgift SKULLE kunna lägga en inloggningswidget på startsidan men nu har man valt att inte göra så, vilket inte är hela världen. Har du kunnat ta körkort så kan du lära dig det här.

Jag använder alltid inloggningswidgeten på hemsidan, så blev lite förvånad när du sa att det inte fanns någon. Kanske syns den inte på mobiltelefoner? Har ingen smartphone sedan något år tillbaka så har ingen koll.
Citera
2016-05-03, 22:28
  #11538
Medlem
SvenneRevolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritualflak
Jag använder alltid inloggningswidgeten på hemsidan, så blev lite förvånad när du sa att det inte fanns någon. Kanske syns den inte på mobiltelefoner? Har ingen smartphone sedan något år tillbaka så har ingen koll.

Vart finns den? Finner den varken på telefon eller dator.

Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Men, hur svårt kan det vara? För den som inte har huvudet i röven blir det fort tydligt att man går till dropdownmenyn "Medlemmar" och sätter muspekaren där. Då fälls en meny ut på vilken man läser "Mitt konto". Där klickar man. Då kommer man till inloggningssidan. När du är inloggad kan du lyssna och ladda ner. Om du dessutom klickar i checkboxen "Kom ihåg mig" så förblir du inloggad även om du stänger ner webbläsaren.

Hur fan ska folk kunna vara del i en folkresning om de inte ens kan använda en Wordpresshemsida?

Ja, Motgift SKULLE kunna lägga en inloggningswidget på startsidan men nu har man valt att inte göra så, vilket inte är hela världen. Har du kunnat ta körkort så kan du lära dig det här.

Jo, jag vet att den finns där. Men det tar ett tag att finna den - samtidigt som de byter hemsida titt som tätt. Men min kritik vill jag ändå lite visa just på grund av detta, om det är lite svårt för mig vet jag att det kan vara sjukt svårt för andra. Tycker man borde ha en lättnavigerad och funktionell sida för att nå ut till så många som möjligt.

Det där med Soundcloud förstår jag inte. Man skall klistra in en länk i appen för att lyssna på dem - men vart? Det kan ta 10 min tills jag får igång ett avsnitt, och då är man nästan framme med tuben...
Citera
2016-05-03, 22:57
  #11539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det är snyggt och ser mäktigt ut. Jag tycker idén med att aktivisterna går med enhetlig klädsel i början och sedan allmänheten med vanliga kläder efteråt är utmärkt.

Motgift har inga argument heller. De vill bara vara negativa och gnälla.

Är också lite oförstående till varför det var så hemskt? Avskräcker enhetlig klädsel verkligen andra nationalister? Isåfall varför?
Citera
2016-05-03, 23:04
  #11540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det är snyggt och ser mäktigt ut. Jag tycker idén med att aktivisterna går med enhetlig klädsel i början och sedan allmänheten med vanliga kläder efteråt är utmärkt.

Motgift har inga argument heller. De vill bara vara negativa och gnälla.
Det är ju inte heller en rent militär uniform som används utan enhetlig proper klädsel. Och inte för att klanka ner på alla andra som slöt upp i demonstrationen men rent visuellt är ju de vita skjortorna snyggare och mer slående än den svartklädda massa som gick bakom. Eftersom man i en demonstration ska röra på sig och då det på grund av polis och rödingar kan bli stök kan man inte klä sig hur som helst i sådana här demonstrationer (man kan väl det, men de flesta VILL inte göra det) och kläderna Motståndsrörelsens aktivister använder är bra ur den synpunkten också.

Jag tror inte heller att så många människor som kan tänkas sluta upp i våra demonstrationer stoppas av den där klädkoden, de flesta som är sympatiskt inställda är nog positiva till stilen och de som är starkt emot den är i de flesta fallen människor som aldrig kommer ge sig ut på gatan i nationalistiska demonstrationer. Tror kläderna är en mycket mindre viktig faktor för potentiella demonstranter än huruvida det upplevs vara hög risk för stök på en demonstration eller inte, bråk skrämmer bort många människor - inte vita skjortor.

Kritiken hade ju varit befogad om det var historiska och stereotypiska "nazistuniformer" som användes (sånt ser sunkigt och efterblivet ut), men de vita skjortorna är ju en del av Motståndsrörelsens stil och passar bra med våra fanor och så vidare.
Citera
2016-05-05, 17:33
  #11541
Medlem
Senaste avsnittet av Kafferepet var riktigt bra och intressant måste jag säga. Inte bara massa ryggdunk.

https://www.motgift.nu/2016/05/05/ka...ma-med-barnen/
Citera
2016-05-07, 20:23
  #11542
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenneRevolt
Varför går det sällan logga in?
Varför är hemsidan så rörig samtidigt som utseendet byts ut titt som tätt?
Varför finns ingen "logga in" knapp?
Varför löser ni inte alla avsnitt på Soundcloud för medlemmar?

Varför ställer jag inte dessa frågor i Motgift forum?

Varför är Motgift forum kaos?
Varför då för, varfö då fö, varfö jör de på detta viset. Mycket och gnälla om liksom

Och mer viktigt, vafrö har du snott min avatar??
Citera
2016-05-10, 12:23
  #11543
Medlem
Motgift har blivit sämre och sämre sedan dom startade. Dom avgörande globala frågorna åsidoläggs till förmån för dösnack om Mona Sahlins eventuella sexliv. Dags att lägga ner nu och flytta hem till Sverige.

Rekommenderar righton.net istället även om Daniel Friberg är en jävel på att sluddra.
Citera
2016-05-12, 12:20
  #11544
Medlem
Offerviljas avatar
Jag tror att det är viktigt för unga tjejer idag att ha bra förebilder, så därför har jag rekommenderat mitt 14-åriga kusinbarn att börja lyssna på kvinnopodden Kafferepet. Där kan hon få höra när den underbara Anna Svensson på ett vulgärt och härligt sätt berättar om vilken sorts porr hon brukar få skickat till sig, nu senast var det ett klipp med en tjej som blev påsatt av tre stycken killar samtidigt. Hon kan också få lära sig att lösaktighet inte är något som helst problem, bara man lägger in lite känsla i sitt knullande. Vi behöver verkligen fler sunda och starka kvinnor som Anna inom den nationella rörelsen! Girl Power!

Har Dan Eriksson gått in i någon sorts läskig psykos eller? Snälla, lägg ner Kafferepet nu och be den här vidriga Anna "min bästa kompis är en homosexuell neger" Svensson att dra åt helvete!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback