Citat:
Ursprungligen postat av
Klas1981
Absolut vi ser på saker på olika sätt. Gå in på vilken tidnings förstasida som helst och kolla nu får vi se hur det var med "undansopningen"
Citat:
Och i alla fall då under någon tid kommer ”våra” värdelösa media (DN undantaget och möjligen SR från värdelös) att skriva som livet hänger på det i efterskott för att visa att de trots allt varit ”på bollen”, och det kommer nu inga forum-posts här alls kunna påverka.
Skrev det i quote'n ovan tidigare här i tråden.
Och varken du eller jag vet hur löpen hade sett ut om han inte nu släppts.
Jag står för min åsikt å det bestämdaste att detta från rättegångsdag 1 borde haft en helt annan mediebevakning, och inte behöva leta efter informationssmulor då detta är av ett allmänintresse för varenda medborgare i det här landet. Dvs. jag tycker att bevakningen borde varit mer omfattande och lättillgänglig.
---
Sist,
Jag hoppas att han och hans anhöriga är medveten om och tänker på vilket nyhetsvillebråd han numera är och en tid framöver, och han och de i hans närhet verkligen borde fundera på vilka de låter in på livet.
Skulle kunna misstänka att det nog finns en och annan som verkligen skulle njuta av, kanske t.o.m. dra nytta av någon skandal vid en fest eller liknande framledes.
Kul att fått läsa alla era tankar, bidrag och funderingar, om inget händer så är det nog paus för mig i tråden tills den faktiska domen står att läsa eller kanske längre ändå beroende på innehållet.
En trevlig sommar på er,