2017-05-26, 22:56
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
För vad har du inget bevis för?

För jag trodde det fanns bevis emot Trump, men det fanns det inte. Tyvärr.
2017-05-26, 22:57
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
För jag trodde det fanns bevis emot Trump, men det fanns det inte. Tyvärr.
Så det du påstod var falskt?
2017-05-26, 23:04
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Så det du påstod var falskt?

Jag påstod inte något ofalskt. Jag bara fråga OM dem har bevis. Men ingen vill ge mig bevis.
2017-05-26, 23:05
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Jag kan hjälpa TheStifmeister på traven för han begriper endå inte vad du menar med "börsen"
The U.S. stock market Wednesday booked its worst daily decline in months, as concerns about President Donald Trump's FBI controversy weighed on investor sentiment

Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Du glömde att säga att den fortfarande är på historiskt höga nivå. Men endå!

Det vill säga det går bra. Däremot har sannolikheten för "impeachment" tillfälligt ökat vilket avspeglas i börsen.

Jag varnade dig, men endå!

Börsen helt återhämtat sig och växer. Trots att det är så mycket Ryssland-grejen all over the place.
2017-05-26, 23:23
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Jag påstod inte något ofalskt. Jag bara fråga OM dem har bevis. Men ingen vill ge mig bevis.

Citat:
Någon som har hört något mer om de misstänkta Rysslandskopplingarna?

Hur gick det med Comey's anteckningar som han hävdade att han hade som starka bevis? Ingen skymt om detta trots att det var ca 3 veckor sedan Comey fick sparken.

Länk på: "Comey's anteckningar som han hävdade att han hade som starka bevis"

Vad jag vet har ingen varit i närheten av detta men vill gärna se detta postas av dig!
eller så slutar du slänga ut skit i fortsättningen och denna tråd blir mindre brun av din avföring!

BTW: FUCK flshbck:s QUOTE! det fungerar inte!!! Det var bättre förr. 1980!!!!!!!!
2017-05-26, 23:23
Medlem
Citat:

Vad är det du vill ha bevis för?
2017-05-26, 23:57
Medlem
Då kan man lägga ett ytterligare Fake News till handlingarna. Börjar bli tjatigt det här!
2017-05-27, 00:11
Medlem
squeakys avatar
Snorungen-in-chief alt. mästerförhandlaren är nu upprörd att det säljs för många tyska bilar i USA.
Citat:
President Donald Trump threatened to stop BMW car imports during a meeting with European officials in Brussels on Thursday, German publication Der Spiegel first reported.
Citat:
"Look at the millions of cars they sell in the US, and we'll stop that," Trump said of BMW, adding that the German carmaker is "very bad.
. Det mästerförhandlaren inte begriper är att de flesta av BMW,s bilmodeller X3, X4, X5 och X6 exporteras ifrån USA till andra länder. Även Volkswagen och Mercedes har fabriker i USA. Snorungen-in-chief var inte färdig där inte, han yrade om att Tyskland manipulerar sin valuta vilket är ganska lustigt med tanke på att Tyskland har Euro och inte en egen valuta.
Det är knappast BMW, Mercedes och Volkswagens fel att amerikanska bilar är så urusla.

Så, nu har mästerförhandlaren även gjort Tyskland förbannad.
2017-05-27, 00:57
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Snorungen-in-chief alt. mästerförhandlaren är nu upprörd att det säljs för många tyska bilar i USA.

. Det mästerförhandlaren inte begriper är att de flesta av BMW,s bilmodeller X3, X4, X5 och X6 exporteras ifrån USA till andra länder. Även Volkswagen och Mercedes har fabriker i USA. Snorungen-in-chief var inte färdig där inte, han yrade om att Tyskland manipulerar sin valuta vilket är ganska lustigt med tanke på att Tyskland har Euro och inte en egen valuta.
Det är knappast BMW, Mercedes och Volkswagens fel att amerikanska bilar är så urusla.

Så, nu har mästerförhandlaren även gjort Tyskland förbannad.

Nej. Det är inte andras bilmärkes fel att Amerikanska bilmärken inte säljer lika bra. Men man kan alltid ändra på det så Cadillac blir Great Again!
2017-05-27, 00:59
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Länk på: "Comey's anteckningar som han hävdade att han hade som starka bevis"

Vad jag vet har ingen varit i närheten av detta men vill gärna se detta postas av dig!
eller så slutar du slänga ut skit i fortsättningen och denna tråd blir mindre brun av din avföring!

BTW: FUCK flshbck:s QUOTE! det fungerar inte!!! Det var bättre förr. 1980!!!!!!!!

Bra! Då har vi bekräftat att Comey inte har några bevis.

Klart!
2017-05-27, 01:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Om svensk media gick efter vad de skrev skulle Trump vara borta nu. Men icke. Varför jo de kopierar CNN och Huffington Post rakt av som nu fortsätter med dessa löjliga rysskopplingar. Som inte Hillary hade det, snackade med Ryssland. Det vore väl tjänstefel om man nu inte gjorde det, hålla koll på vad den andra supermakten har för sig. Sedan om möjligt samsas för att verkligen kunna lösa skit som t.ex Syrien. Det borde väl inte vara fel eller?
2017-05-27, 01:21
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Om svensk media gick efter vad de skrev skulle Trump vara borta nu. Men icke. Varför jo de kopierar CNN och Huffington Post rakt av som nu fortsätter med dessa löjliga rysskopplingar. Som inte Hillary hade det, snackade med Ryssland. Det vore väl tjänstefel om man nu inte gjorde det, hålla koll på vad den andra supermakten har för sig.

Svensk media köper utlandsinformation. Visst har man sett Expressen skriva "Trump är skyldig till brott....enligt CNN".

Typiskt globalistmedier att sprida propaganda och lögner, samtidigt som dem grinar över att den riktiga högern har samma tankar om invandringen.

Jag starkt ogillar liberalernas hyckleri.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in