Citat:
Ursprungligen postat av
flygandeflax
Alltså jag menar att det finns utländska körskolor som inte är så noga med att eleverna ska genomgå en ordentlig utbildning. Kanske är det pengar under bordet också. Jag ser i alla fall unga mena-män dagligen som inte borde vara i närheten av ett fordon, inte ens en cykel. De skiter i fotgängare vid övergångsställen, de kör upp i röven på en, de tutar vart de än kör, skriker, har ekande hiphopmusiker som hörs ända till Småland, och kör om där man inte får köra om. Med mera med mera!
Ehhh, det är norm att man använder sig av muslimska körskolor för man kan köra svart och för den så kallade muslimske körskoleläraren sitter och snackar på sitt skitspråk under uppkörningen vad ludret ska göra för att köra rätt. det var en aspekt av kriminaliteten. Muslimer ljuge rom allt. Det är därför de är här.
En annan aspekt. Om du är vaken så ser du att muslimer övningskör utan skylt. Det sker under kvällen och nattetid för de klarar inte av att köra dagtid. Det kräver en högre IQ och man vill inte bli tagen. Om jag som fotgängare märket det så märker bilförarna det också.
En tredje aspekt. Eftersom muslimer har ljugit att de är asylsökande och att de sökt asyl i fler än ett namn och använt sig av falska namn så har man fått ut riktiga svenska pass och id kort i falska namn. De kör sedan upp åt andra och säljer dessa körkort svart. Därför kan vildarna inte köra. De har inte tagit körkort för de kan inte läsa och skriva på sina egna språk. Det kräver IQ. Det är också därför man aldrig ska sätta sig i en taxi där det är en muslim som kör för han har noll koll på trafikreglerna (förutom att han bidrags- och skattefifflare). Är man smart för att ens kusin eller rövpolare tagit in en och för att man bidragsfifflar och fifflat till sig ett taxikörkort? Ja, muslimen anser att han är smart i alla lägen och man ska följa hans eller hennes norm.
En annan sak att fundera på är hur man som muslimsk kvinna kan ha ett körkort när man snackar i mobil utan headset och kör sin Porsche med hög fart mitt inne i stan och inte kör enligt trafikreglerna. Var har man fått pengar till något som en vanlig knegare som betalar skatt inte kan köpa.