Citat:
Ursprungligen postat av
troy_mclure
Tacka fan att jag växte upp i Norrland, där slipper man sånt här. Men sjuk utveckling är det ju....
Hur många etniska Skåningar bor kvar? blir dom inte less.
De som bor i Malmö är ju bidragspatrask, kommunister och bottenskrap som varken har talanger eller förmågor. De är vana vid de många brotten som begås runtomkring en dagligen.
Vid Triangeln, Johanneskyrkan, mitt i centrala Malmö kan man handla tabletter, knark och annat stöldgods mitt på öppna dagen. Nattetid dyker zigenarna upp och hönger vid nedfarten intill Mcdonalds. Där kan man se allt de stulit ihop under dagen och kan man rumänska hör man om deras stöldeskapader. Lite längre bort samlas en annan zigenasläkt som också har en massa stöldgods ihopsamlat. Det är ofta bråk där. Väktarna som ska vara i tuben brukar gå upp och hysa bort muslimer och zigenare som skiter på skolområdet eller som vandaliserar skolan.
Att hänga i det området är ofta kopplat till att man blir indragen i brott. Polisen brukar inte ens ringa tillbaka efter 20 tiden under helgen och telefonkön rör inte på sig. Jag antar att de har viktigare saker för sig än att ta samtal. Men det finns det som är bra och mindre bra även hos polisen men det är ofta 20% bra resten borde inte jobba som poliser överhuvudtaget.