Citat:
Ursprungligen postat av
Peter77
Förvånansvärt tyst i media sedan de 2 killarna släpptes. Det kom väl någon länk från expressen idag men det är det enda jag sett. Annars verkar det vara stiltje. Han fortsätter neka alltså. Verkar ju fruktansvärt osannolikt att det skall vara någon anna gärningsman. Frågan är vad de 2 killarna har att delge. De vet nog mer än de berättat även om de inte var där när de hände. De lär ha märkt saker på honom i hans beteende dagen efter. Det är jag säker på.
Och om det inte finns någon annan GM samt om det inte är Billy, hur dog hon, fall, lekar, simmande dom på natten hon var en god simmare så hon kanske skulle visa något men inte orkade tillbaka pga kyla droger osv?
Han var kanske inte en god simmare och kunde inte hjälpa henne?
Vad hade hon på sig?
Det finns mycket som kan ha hänt som inte är mord faktiskt speciellt som vi inte vet något om hennes tillstånd.
Jag tror banne mig att han inte är mördare men däremot om han är inblandad på något sett det är mera sannolikt och det skulle förklara varför alla 3 anmälde sig till polisen efter vad jag förstått för varför skulle annars de andra 2 åka dit så kvickt?
Att dom plockade in Billy kan jag förstå men att han skulle nämna de andra 2 så att dom också åkte in låter osannoligt speciellt med tanke på att han nekat sedan dess.