Citat:
Ursprungligen postat av
MilkXo
Då jag ser mest män här inne så passar det ju perfekt att fråga er!
Vad har ni för tanke om SD/SB relationer?
Vad är det för er?
Edit: med prostition menar jag att man träffas och blir betald efter sex.
Självklart ingår sex i en SDDG relation.
Men inte pang på rödbetan nu knullar vi sen får du mat på en fin restaurang sen betalar jag dig så ses vi om ett år när jag har råd igen.
Annars är det något annat.
För mig handlar det om väldigt mycket mer än sex.
Även fast det bör ingå, som du skriver.
Men för det krävs naturligtvis kemi.
"Problemet" är att det numera (jag har många års erfarenhet) finns framför allt fem sorters "sg":
- De som vill ha cash direkt, helst via swish. NU!
Ev blir man erbjuden en bild lr två. Många bedragare.
- De som vill träffas för sex, tidsbestämt och noga reglerat. Prostitution light.
Ofta har de fantasifulla förväntningar eller i vart fall samma "taxa" som på tex rosa.
- De som förespeglar att de vill ha djupare kontakt och socialt utbyte.
Men egentligen bara vill ha cash för en fika (500-1000).
Självklart är första kontakten en fika, eller liknande. Men krav på cash dödar intresset.
Som seriös SD vill jag veta att det klickar i vart fall lite, innan jag tar hand om min sd.
Jag har gott om både pengar och fritid, reser mycket. Jag skäms fan inte för att bjuda.
Men att bara vara en bankomat är ofräscht.
- De som inte "finns". Osäkra sexturister som tänder på att skriva samt få bekräftelse.
Inte helt ofta är det sannolikt män.
- Och slutligen kriminella i mer eller mindre varierande grad, hot och utpressning.
Jag har ett flertal upplevelser av den arten.
Min slutsats till allt detta är att det allt mer hårdnande samhällsklimatet skapar "typer" på båda sidor.
Män som försöker ljuga sig till gratis sex och tjejer som tror att de hittat en snabb genväg till lyx.