2017-01-17, 00:24
Avslutad
Sugardaters.
Jag har tidigare tvekat att förnya medlemskapet flera gånger.
Men nyfikenheten och jakten på "guldkornen" har tidigare fått mig att ta en månad till.
Flera år nu...nånstans 5-10 träffar. Några riktigt bra, några sämre.

Häromdagen raderade jag kontot
Som jag uppfattar det, skickat många förfrågningar, så är merparten nu där för att antingen sälja nåt online lr bara blåsa en.
Citera
2017-01-17, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackapappa
Sugardaters.
Jag har tidigare tvekat att förnya medlemskapet flera gånger.
Men nyfikenheten och jakten på "guldkornen" har tidigare fått mig att ta en månad till.
Flera år nu...nånstans 5-10 träffar. Några riktigt bra, några sämre.

Häromdagen raderade jag kontot
Som jag uppfattar det, skickat många förfrågningar, så är merparten nu där för att antingen sälja nåt online lr bara blåsa en.

Ja hela miljön kring detta har börjat förändras och snabba cash lockar mer än långsiktigt tänkande. Därför jag enbart satsar på de guldkorn som letar något mer långsiktigt.

Men det blir svårare att vaska i Klondike för varje år som går
Citera
2017-01-19, 11:10
Medlem
Träffat en del från en sugardatingsite och haft intressanta upplevelser. Många undergivna tjejer. En lite udda grej är att de två senaste jag träffat båda tagit upp frågan om att bli slagna utan att jag tagit upp det. Den ena sa "Du får inte bitchslappa mig så hårt" och den andra "Du får inte slå så att det blir märken i ansiktet". Från början hade jag ingen tanke slå dem, men nu när de sa sådär var jag ju tvungen att testa. Sen var det ju inga knytnävslag utan örfilar mer, rätt hårda dock. Så min fråga är, fler som varit med om detta? Är det vanligt att tjejerna mer eller mindre ber om att bli slagna?
Citera
2017-01-19, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulf_varg
Träffat en del från en sugardatingsite och haft intressanta upplevelser. Många undergivna tjejer. En lite udda grej är att de två senaste jag träffat båda tagit upp frågan om att bli slagna utan att jag tagit upp det. Den ena sa "Du får inte bitchslappa mig så hårt" och den andra "Du får inte slå så att det blir märken i ansiktet". Från början hade jag ingen tanke slå dem, men nu när de sa sådär var jag ju tvungen att testa. Sen var det ju inga knytnävslag utan örfilar mer, rätt hårda dock. Så min fråga är, fler som varit med om detta? Är det vanligt att tjejerna mer eller mindre ber om att bli slagna?

Haha klockrent hur jag upplevt det också. Undergivenhet är ett vanligt inslag har jag märkt. Inget jag heller tänkt på tidigare och har svårt att slå kvinnor ens när de ber det.
Men man har fått träna upp det oavsett pga sex.

Har också stött på många senaste åren (inte bara sugardaters utan vanlig dating) som rent ut vill bli våldtagna och strypta. Något jag aldrig skulle trott var så vanligt utan mest en udda avart.
Eller så hänger man i "fel" kretsar och ser mest det totala utbudet av denna avart. Ja det är inget för mig att simulera sådant.
Citera
2017-01-21, 13:14
Medlem
tallskog4s avatar
Vilka öden man får ta del av.

Prata med en tjej från SD i en timme i telefon. Svensk tjej som hade en son, problem med hjärtsvikt, misshandlade ex, höll på att bli vräkt och gjorde avsugningar för 500 spänn för att ha någonstans att sova. Hon satt och laddade mobilen och smågrät under hela samtalet.

Om det är stopp i tunnelbanan imorgon så kan det vara för att hon har hoppat.

Försökte tipsa henne hur hon skulle ändra sin annons så att hon kanske fick fler kontakter på SD tänkte att det mesta är bättre än hennes nuvarande situation.
Citera
2017-01-22, 18:11
Avslutad
Undergivna på sd?
Jag har letat i tre år, aldrig hittat nån?
Och då brukar jag ganska snart undersöka den saken.
Jag har pratat m flera hundra...

Och BJ för 500kr?
En fika kostar 500-1 000.
Citera
2017-04-30, 20:44
Medlem
Vilka siter är populära i Sverige numer
Citera
2017-05-01, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nix001
Vilka siter är populära i Sverige numer

Samma som alltid kan man säga: SA (Seeking Arrangement) och SD (Sugar Daters).

SA är mer internationell. SD är mest norden men lite andra nationaliteter också spritt här och där. Kan även tycka det är en viss skillnad på SA mellan nationaliteter. Svenska/Nordiska tjejer är mest ute efter "finprostitution" medans tjejer i Öst ofta är ute efter något seriöst förhållande men vill ha bättre utbud än inhemska datingsidor.
Citera
2017-05-10, 01:07
Medlem
Har blandade erfarenheter av sugardating. Tjejerna från Mellanöstern har varit skönast. Många andra är nästan bara ute efter att ta dina pengar. Ser bra ut och har inga problem att ragga upp andra tjejer, men det här var rätt spännande...
Citera
2017-05-10, 17:58
Medlem
Gillar alla tankar kring SB/SD,s men hur har ni inlett en träff med dessa utan hemsidorna eller är det enbart där det funkat? Varit sugen att prova på många gånger men känner att många män (självklart många kvinnor också säkert) är oseriösa och det är svårt att få till en stabil kommunikation överhuvudtaget..
Citera
2017-05-10, 19:57
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caotic
Gillar alla tankar kring SB/SD,s men hur har ni inlett en träff med dessa utan hemsidorna eller är det enbart där det funkat? Varit sugen att prova på många gånger men känner att många män (självklart många kvinnor också säkert) är oseriösa och det är svårt att få till en stabil kommunikation överhuvudtaget..

Jag letar på de bägge websidorna och har lyckats sålla ut bra personer, där man just kan ha en stabil kommunikaiton med. Det finns även bland tjejerna "allt". Från de som är rena prostituerad till dom som tror man betalar en förmögenhet för att få en bild av dom.
Citera
2017-05-16, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Med tanke på att det inte handlade om sex så var det nödvändigt ja. I och med att det enda som brukar förekomma (förutom sex) i den här typen av arrangemang är just med kvinnor som är extra bra på att föra sig i sociala sammanhang och kanske gå med på fina bjudningar o dyl.
Sådana kvinnor brukar vara bra på att formulera sig.
Men du verkar inte höra till den kategorin heller?

Efter flera erfarenheter så är mina relation moneyslave inte sugardaddys. Är ju inte bra i sociala sammanhang och de jag träffat har nu efterhand insett att mina män är perversa internettroll.

Min fråga då som haft fel i tanke. Är det skillnad på suggardaddys och moneyslaves sociala bakgrunder? Är det mest rikare som är suggardaddys och fattigare som är moneyslaves?

Vill veta för jag får förslag mycket nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in