Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-23, 23:00
  #457
Medlem
nackapappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80

Moneslaves tror jag är väldigt ovanligt på SD/SB sidor. )

Med tanke på hur många som vill ha swish utan nåt, lr bara bilder, kan man ibland undra om det inte finns en del moneyslaves light

Som ett nytt begrepp gruppen moneyslaves har utökats med.
Lr så är de bara lättlurade. Finns det ens nån som swishar in the dark?
Citera
2017-05-23, 23:03
  #458
Medlem
nackapappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin
Min fråga är om det stämmer.

Japp, vi SD:s är både trevligare och fräschare.
Fler frågor?
Citera
2017-05-23, 23:08
  #459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackapappa
Med tanke på hur många som vill ha swish utan nåt, lr bara bilder, kan man ibland undra om det inte finns en del moneyslaves light

Som ett nytt begrepp gruppen moneyslaves har utökats med.
Lr så är de bara lättlurade. Finns det ens nån som swishar in the dark?

Jag har aldrig, inte ens en gång, blivit tillfrågad om nånting som involverar Swish på SA eller SD sidorna.
Så vart hittar du dessa tokstollar som frågar efter sånt ?=)

Men det är en helt barock tanke för mig att någon skickar pengar till någon man aldrig träffat. Känns inte som att det kan funka rent sannolikhetsmässigt längre. Så det måste ju isf, som du nämner, finnas män som helt enkelt gör det. Och då kan jag bara komma fram till att det är ren desperation.
Citera
2017-05-24, 21:11
  #460
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Jag har aldrig, inte ens en gång, blivit tillfrågad om nånting som involverar Swish på SA eller SD sidorna.
Så vart hittar du dessa tokstollar som frågar efter sånt ?=)

Men det är en helt barock tanke för mig att någon skickar pengar till någon man aldrig träffat. Känns inte som att det kan funka rent sannolikhetsmässigt längre. Så det måste ju isf, som du nämner, finnas män som helt enkelt gör det. Och då kan jag bara komma fram till att det är ren desperation.
Jag har varit lika förundrad som du! Uppenbarligen så fungerar det ju ibland, annars hade ingen ställt frågan.
Jag har fått fråga om jag vill swisha över pengar mot bilder och svarat att Internet är redan fullt med gratis, fina bilder på tjejer som jag inte heller har träffat. :-)

Just nu känns det som SB-sajterna är svaga källor att ösa ur. Tycker det har gått rätt utför jämfört med ett år bakåt.
Citera
2017-05-24, 21:42
  #461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Internet är redan fullt med gratis, fina bilder på tjejer som jag inte heller har träffat

Haha kommer sno den frasen nästa gång någon vill sälja bilder xD För det är också en riktigt konstig grej. Hur vissa män verkar betala för bilder eller videos 2017. De borde skaffa bättre kunskaper i google tror jag.
Citera
2017-06-01, 10:24
  #462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackapappa
Precis så
Dumt av sb att bara slita åt sig en påse smågodis och vara nöjd.
Ömsesidig god kemi irl skapar långsiktighet i dynamiken.
De ser inte skogen för träden...

Ja dumt.

Bra att ni ser bättre ut.

En till fråga till alla är hur ser ni sugardaddys på sugarbabes? Är vi bara horor eller finns det chans att ändå bli respekterade som en person man är?
Citera
2017-06-01, 14:36
  #463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin
Ja dumt.

Bra att ni ser bättre ut.

En till fråga till alla är hur ser ni sugardaddys på sugarbabes? Är vi bara horor eller finns det chans att ändå bli respekterade som en person man är?

Jag ser verkligen inte en sugarbabe som en "hora". En riktig sugarbabe ser jag väldigt få skillnader mot en "flickvän". Men skillnaderna finns så klart. Oftast lite mer klargjorda.

Det har också gjort att det hänt det går över till ett mer regelrätt förhållande i slutändan. Många sugarbabes på liknande sidor är ändå öppna för att data någon.
I slutändan är ju ändå kemi väldigt viktigt för alla inblandade i detta, till skillnad från prostitution.
Citera
2017-06-01, 15:52
  #464
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin
Ja dumt.

Bra att ni ser bättre ut.

En till fråga till alla är hur ser ni sugardaddys på sugarbabes? Är vi bara horor eller finns det chans att ändå bli respekterade som en person man är?

Håller med föregående inlägg!
Respekten är 100%-ig för min del. Det är viktigt att allt sker på bådas villkor och att bägge tycker att hela upplägget känns bra, annars fungerar det inte i längden.

Sen beror det ju på personer och situation hur långt man tar det mot vad som liknar ett "vanligt" förhållande.
Citera
2017-06-02, 15:42
  #465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin
Ja dumt.

Bra att ni ser bättre ut.

En till fråga till alla är hur ser ni sugardaddys på sugarbabes? Är vi bara horor eller finns det chans att ändå bli respekterade som en person man är?

För min del spelar det ingen roll om du är gatuhora, eskort, sugarbaby eller "vanlig" tjej. Är du bara själv ärlig som person så respekterar jag dig som den person du är!
Citera
2017-06-08, 12:00
  #466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Jag ser verkligen inte en sugarbabe som en "hora". En riktig sugarbabe ser jag väldigt få skillnader mot en "flickvän". Men skillnaderna finns så klart. Oftast lite mer klargjorda.

Det har också gjort att det hänt det går över till ett mer regelrätt förhållande i slutändan. Många sugarbabes på liknande sidor är ändå öppna för att data någon.
I slutändan är ju ändå kemi väldigt viktigt för alla inblandade i detta, till skillnad från prostitution.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Håller med föregående inlägg!
Respekten är 100%-ig för min del. Det är viktigt att allt sker på bådas villkor och att bägge tycker att hela upplägget känns bra, annars fungerar det inte i längden.

Sen beror det ju på personer och situation hur långt man tar det mot vad som liknar ett "vanligt" förhållande.

Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
För min del spelar det ingen roll om du är gatuhora, eskort, sugarbaby eller "vanlig" tjej. Är du bara själv ärlig som person så respekterar jag dig som den person du är!

Tack. Det verkar vara så. Jag bryr mig nog lite för mycket.
Citera
2017-06-13, 13:50
  #467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin
En till fråga till alla är hur ser ni sugardaddys på sugarbabes? Är vi bara horor eller finns det chans att ändå bli respekterade som en person man är?

Respekterar faktiskt horor också. Var på FKK nyligen och det absolut viktigaste för mig när jag väljer är kemin. Den bästa jag låg med var en trevlig tjej från Hamburg som var lätt att snacka och skämta med. Förstår inte varför man ska se ner på någon pga. dess yrke liksom? Ser inte ner på min massör eller städerska heller.

Så för att svara på frågan: jag respekterar dig som person oavsett.
Citera
2017-06-15, 11:52
  #468
Medlem
Det är viktigt att träffas innan och sen vara överens med alla villkor. Har gjort det nu och säger inte om det gått bra eller dåligt men lita på mig att det är viktigt.

Jag kommer inte träffa någon från flashback så ingen ide att fråga.
__________________
Senast redigerad av superkanin 2017-06-15 kl. 11:56.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback