2017-05-24, 21:11
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Jag har aldrig, inte ens en gång, blivit tillfrågad om nånting som involverar Swish på SA eller SD sidorna.
Så vart hittar du dessa tokstollar som frågar efter sånt ?=)

Men det är en helt barock tanke för mig att någon skickar pengar till någon man aldrig träffat. Känns inte som att det kan funka rent sannolikhetsmässigt längre. Så det måste ju isf, som du nämner, finnas män som helt enkelt gör det. Och då kan jag bara komma fram till att det är ren desperation.
Jag har varit lika förundrad som du! Uppenbarligen så fungerar det ju ibland, annars hade ingen ställt frågan.
Jag har fått fråga om jag vill swisha över pengar mot bilder och svarat att Internet är redan fullt med gratis, fina bilder på tjejer som jag inte heller har träffat. :-)

Just nu känns det som SB-sajterna är svaga källor att ösa ur. Tycker det har gått rätt utför jämfört med ett år bakåt.
Citera
2017-05-24, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Internet är redan fullt med gratis, fina bilder på tjejer som jag inte heller har träffat

Haha kommer sno den frasen nästa gång någon vill sälja bilder xD För det är också en riktigt konstig grej. Hur vissa män verkar betala för bilder eller videos 2017. De borde skaffa bättre kunskaper i google tror jag.
Citera
2017-06-01, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackapappa
Precis så
Dumt av sb att bara slita åt sig en påse smågodis och vara nöjd.
Ömsesidig god kemi irl skapar långsiktighet i dynamiken.
De ser inte skogen för träden...

Ja dumt.

Bra att ni ser bättre ut.

En till fråga till alla är hur ser ni sugardaddys på sugarbabes? Är vi bara horor eller finns det chans att ändå bli respekterade som en person man är?
Citera
2017-06-01, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin
Ja dumt.

En till fråga till alla är hur ser ni sugardaddys på sugarbabes? Är vi bara horor eller finns det chans att ändå bli respekterade som en person man är?

Jag ser verkligen inte en sugarbabe som en "hora". En riktig sugarbabe ser jag väldigt få skillnader mot en "flickvän". Men skillnaderna finns så klart. Oftast lite mer klargjorda.

Det har också gjort att det hänt det går över till ett mer regelrätt förhållande i slutändan. Många sugarbabes på liknande sidor är ändå öppna för att data någon.
I slutändan är ju ändå kemi väldigt viktigt för alla inblandade i detta, till skillnad från prostitution.
Citera
2017-06-01, 15:52
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ja dumt.

Håller med föregående inlägg!
Respekten är 100%-ig för min del. Det är viktigt att allt sker på bådas villkor och att bägge tycker att hela upplägget känns bra, annars fungerar det inte i längden.

Sen beror det ju på personer och situation hur långt man tar det mot vad som liknar ett "vanligt" förhållande.
Citera
2017-06-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ja dumt.

För min del spelar det ingen roll om du är gatuhora, eskort, sugarbaby eller "vanlig" tjej. Är du bara själv ärlig som person så respekterar jag dig som den person du är!
Citera
2017-06-08, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Jag ser verkligen inte en sugarbabe som en "hora". En riktig sugarbabe ser jag väldigt få skillnader mot en "flickvän". Men skillnaderna finns så klart. Oftast lite mer klargjorda.

Det har också gjort att det hänt det går över till ett mer regelrätt förhållande i slutändan. Många sugarbabes på liknande sidor är ändå öppna för att data någon.
I slutändan är ju ändå kemi väldigt viktigt för alla inblandade i detta, till skillnad från prostitution.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Håller med föregående inlägg!
Respekten är 100%-ig för min del. Det är viktigt att allt sker på bådas villkor och att bägge tycker att hela upplägget känns bra, annars fungerar det inte i längden.

Sen beror det ju på personer och situation hur långt man tar det mot vad som liknar ett "vanligt" förhållande.

Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
För min del spelar det ingen roll om du är gatuhora, eskort, sugarbaby eller "vanlig" tjej. Är du bara själv ärlig som person så respekterar jag dig som den person du är!

Tack. Det verkar vara så. Jag bryr mig nog lite för mycket.
Citera
2017-06-13, 13:50
Medlem
Citat:

Respekterar faktiskt horor också. Var på FKK nyligen och det absolut viktigaste för mig när jag väljer är kemin. Den bästa jag låg med var en trevlig tjej från Hamburg som var lätt att snacka och skämta med. Förstår inte varför man ska se ner på någon pga. dess yrke liksom? Ser inte ner på min massör eller städerska heller.

Så för att svara på frågan: jag respekterar dig som person oavsett.
Citera
2017-06-15, 11:52
Medlem
Det är viktigt att träffas innan och sen vara överens med alla villkor. Har gjort det nu och säger inte om det gått bra eller dåligt men lita på mig att det är viktigt.

Jag kommer inte träffa någon från flashback så ingen ide att fråga.
Senast redigerad av superkanin 2017-06-15 kl. 11:56.
Citera
2017-07-01, 19:21
Medlem
Känns i o för sig inte som ngt SD/SB förhållande men hur mkt koll har Polisen? http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6EXA3/toppchef-doms-for-sexkop--togs-pa-bar-garning
Citera
2017-07-02, 17:02
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geblod
Läs definitionen av ordet prostituerad (hora) här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Prostitution

Speciellt denna del: Prostitution (ytterst av latin pro-stituere, ’(offentligt) ställa ut’) kallas den verksamhet där en eller flera personer (prostituerade eller sexarbetare) utför sexuella handlingar åt en annan mot omedelbar ersättning i form av pengar eller andra värdeföremål.

Du är en blåst hora, varken mer eller mindre.
Du är t o m för dum för att förstå det själv.

Edit: För att svara på topic; Herrklubbar eller dyl. Eller golfklubbar, där det finns folk från övre medelklass och överklass (de finare banorna). Gå dit och spöka dig och du får säkert napp.

Du är helt sanslös när du stänger in din köpta kusinhustru, köpt av din farbror och stänger in henne i köket. Sedan tror du det är äkta. Nej det är slavhandel.

Ett sugar avtal är ett avtal där båda parter är nöjda. I ditt fall är bara du nöjd när du stäng in din slavhustru och våldtar henne dagligen.

Sugaravtal kommer att ersätta äktenskap en äktenskapsrelation är antigen medeltida mellanöstermodell eller ett ekonomiskt avtal där priset livslångt är lika högt som för en sugarbaby.
Citera
2017-07-20, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackapappa
Med tanke på hur många som vill ha swish utan nåt, lr bara bilder, kan man ibland undra om det inte finns en del moneyslaves light

Som ett nytt begrepp gruppen moneyslaves har utökats med.
Lr så är de bara lättlurade. Finns det ens nån som swishar in the dark?

Jag har stött på de första av dessa damer nu. Och när jag kom i kontakt med den första verkar det vara en ond spiral haha.

Alltså jag fattar inte vem som swischar pengar till någon för att gå å ta en fika osv. För mig brukar kommunikationen sluta så här vid dessa förfrågningar:
Hon -"Men jag vill bara ha något så det inte är slöseri med tid för mig".
Jag -"Jaha men min tid är ju mycket mer värd då jag får runt 1500k/h i arvode när jag jobbar. Så då betalar du även för min restid till fikan då din tid enligt samhället inte är speciellt mycket värt ändå i verkligheten?"

Brukar bli tyst efter det, eller så ser man pengar hägra och börjar försöka krångla runt sin egen logik. Slutar notoriskt att svara efter jag gett en syrlig kommentar.

Hoppas verkligen alla andra slutar skicka pengar hej vilt till allt som har några hål. Det här verkar förstöra hela online-grejen mest av allt just nu.

Vissa tjejer är inte ens snygg eller begåvade utifrån något perspektiv men tror de är värda minst 20k/mån!?!?!?! Wtf!?!?

Hoppas detta är en sommarfluga som försvinner och att man hittar rätt så man slipper hänga på SA länge till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in