2015-12-26, 09:11
Medlem
Är en sugarbabe en tjej som betalar en man för att de ska vara tillsammans för en kort period?
Citera
2015-12-26, 10:31
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maconero
Är en sugarbabe en tjej som betalar en man för att de ska vara tillsammans för en kort period?

Alltså, man tror du trollar med en så korkad fråga så borde man ens svara?

Men, NEJ, tvärsom!
Citera
2015-12-26, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maconero

Postat nine-eleven

Nu är jag reggad på SA.
The hunt is on...
Citera
2015-12-27, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nackapappa

Jag hänger kvar på sugardejters trots att det jag skrev ovan fortfarande gäller.
Man får helt enkelt förbise de mest försigkomna lycksökerskorna och jaga, jaga och jaga.
Alltså de som öppet vill ha upp mot 10k för ett möte orkar man inte med liksom...

...

Den andra var under 18 och kanske den snyggaste jag träffat någonsin*. Jag fick ta ett 50-tal bilder också. Vi shoppade, åt middag och sexade i 5 timmar mot en ersättning på 1 500!!!
...

Citat:
Ursprungligen postat av nackapappa
Härligt med fler "Jägare" lespaul80

Apropå rosa. Jag lyckades i våras hitta en total nybörjare där som jag knep en helkväll för 1 000.
Ansikte 4-5 men den smala kroppen (170/48/c-kupa) var sjukt fin och naturligtvis fotade jag
Under 18 och totalt (!!!) analfixerad. Inte något jag frågar efter men hon analfistade sig själv i cam innan mötet så man fick ju ställa upp med en del olika saker som absolut skulle in där

Men djävlar vilken tid det tar att hitta dessa guldkorn.
...

Ja det går att hitta verkliga guldkorn om man har tid att leta Gymnasietjejerna är ofta inte heller så dyra för ett par tusenlappar är mycket pengar för dem Har fått mycket heta helnätter med tjejer klart under 18 för så lite som 2000 kr!!! De unga tjejerna är ofta inte heller så noga med kondomanvändningen så det blir verkligen valuta för pengarna. Men en av dessa tjejer har nu utvecklats till fullfjädrad eskort och kostar numera 3500 kr i timmen

Enligt recensioner och diskussioner på det danska forumet eroguide så verkar bilden var liknande där: Det är inte ovanligt att det finns SB som i verkligheten är under 18 och bland SB är det mer undantag än regel att man behöver använda kondom.

Är dock inte så aktiv i jagandet just nu eftersom jag har en ung vacker studentska som fast SB för 12k i månaden. Något besök hos eskorter eller på bordeller blir det dock någon gång då och då för variationens skull
Citera
2015-12-31, 00:14
Avslutad
Då var man igång.
Överlag snyggt, men "exklusivt".
Har iofs mest pratat m Svenska

En under 18. Kommer inte träffas igen.
Alldeles för osäker på vad hon ville samt inte min smak.

En annan fikade jag med ikväll.
Wow. Verkar nöjd med att bli "bara" bortskämd också

Jag tog det dyraste medlemskapet för en månad.
Så det gäller att skörda skyndsamt.
Citera
2015-12-31, 18:28
Medlem
Hur går det till på till exempel SA med kontaktandet? Jag menar, är det någon sorts chat- eller mailkonversation när man är inloggad som sedan övergår i vanliga mobilsamtal?

Tacksam om någon kunde komma med lite instruktioner

Tack på förhand!
Citera
2015-12-31, 19:14
Avslutad
Man söker på område, kollar bilder och prestext.
En del har dolda bilder, man får be om öppnande när man skickar meddelande.
Precis som på alla sorters dejtsajter alltså.

Och precis som på "vanliga" sajter förblir typ hälften av skickade oöppnade.
Det finns för mycket män
Citera
2016-01-01, 19:02
Medlem
Ok, tackar
Mao måste man ladda upp en bild eller två på sig själv också?
Citera
2016-01-01, 23:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av strahatt
Ok, tackar
Mao måste man ladda upp en bild eller två på sig själv också?

Det underlättar förstås
Haha...jag tror svarsfrekvensen på vilken kontaktsajt som helst är NOLL utan.
Den är ju dålig nog med bilder och bra text/meddelanden.

Tjejernas marknad
Citera
2016-01-03, 02:19
Medlem
lantzmans avatar
Min motivering av att lysa upp förhållandet mellan ..vi kallar han bjORn kille(46) o en "tjej på 32?) detta var i sundsvall, o satran i gatan, har man inte blitt varnad om pevaryl o suzanne, är detta ett BRA tillfälle!
Helvete vad det luktade!!
nej, kamrater, spara pengarna o åk ett par mil till! det luktar SATAN!
Citera
2016-01-03, 08:57
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lantzman
Min motivering av att lysa upp förhållandet mellan ..vi kallar han bjORn kille(46) o en "tjej på 32?) detta var i sundsvall, o satran i gatan, har man inte blitt varnad om pevaryl o suzanne, är detta ett BRA tillfälle!
Helvete vad det luktade!!
nej, kamrater, spara pengarna o åk ett par mil till! det luktar SATAN!
Öh..... va?!
Citera
2016-01-15, 16:42
Medlem
Vad är den stora skillnaden på Sockerdejters och SA? Har den ena större utbud än den andra? Jag har ju mest testat SD och där finns det ju en del svenska och danska daddys men är SA större i sverige eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in