2017-05-23, 14:21
Medlem
RedRocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Sedan tröttnar jag knappast på att Martin byts in, 1) gör typ aldrig ett misstag, åtminstone inte misstag som kostar poäng, 2) otroligt laglojal 3) bra defensivt 4) poängspelare.

Nej men just i den här matchen förstår jag inte varför Jörgen byter in honom, istället för att lufta och ge värdefull speltid till ungdomar.
Citera
2017-05-23, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedRoc
Nej men just i den här matchen förstår jag inte varför Jörgen byter in honom, istället för att lufta och ge värdefull speltid till ungdomar.

För att Jörgen är Jörgen, dessutom tycker jag Rieks, igen, var bra mycket sämre än Henke. Vi har typ ingen vänsterkant, vårat anfallsspel är helt och hållet beroende av högerkanten, och 3 av våra 4 mål tillkommer just pga det igår,

Jag tror Jörgen helt enkelt ville säkra upp lite, vilket kan låta lite konstigt, men Martin är som sagt bra defensivt, önskar att han spelat andra halvlek mot DIF, då hade nog inte Kongo fått det lika lätt, han skapade ju kaos på Emils och Henkes kant i andra halvlek.

Dahlbergs luftspel är väl ok, men nu är det två matcher i rad där han varit ute och hängt tvätt och där det skapats farligheter, mot DIF räddade ju Bjärsa, och nu igåt var det Henke, hoppas det inte blir något som upprepas lika regelbundet, han har ju tiden på sin sida iaf.
Citera
2017-05-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
https://pbs.twimg.com/media/DAgrTzCXkAAyddK.jpg

Vad fan håller Olsson på med?
Flashback till kassakön i affären jag besökte för en halvtimme sedan. Den gråtande ungen som ville ha glass och den trötta föräldern som övervägde att lämna sitt barn i affären. Kul bild!
Citera
2017-05-23, 14:59
Avslutad
Citat:

Underbar bild! Han ser verkligen ut som ett tjurigt barn!
Citera
2017-05-23, 15:24
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
0-4, luktar matchfixning lång väg. Blåvitt är inte så bra. Kolla in kontoutdrag på er målis är mitt tips.

Vi var lika kassa mot Sundsvall som ni var mot oss.
Vi var lika effektiva mot Sundsvall som ni var mot oss.
Citera
2017-05-23, 16:57
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Snälla Nisse, jag VILL spela i AIK.
Senast redigerad av bagarn29 2017-05-23 kl. 17:32.
Citera
2017-05-23, 17:26
Medlem
bagarn29s avatar
Den uppskjutna allsvenska fotbollsmatchen mellan IFK Göteborg och AIK kommer att spelas den 10 augusti klockan 19.00 på Gamla Ullevi, skriver Svenska fotbollförbundet i ett pressmeddelande.
Citera
2017-05-23, 17:41
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Snälla Nisse, jag VILL spela i AIK.
Haha Nisses min ser helt uppgiven ut.
Citera
2017-05-23, 17:47
Medlem
nomadics avatar
Jonas Olssons beteende i samband med att Ishizaki bars ut igår var vedervärdigt att se. Än mer vedervärdigt var dock att se Al Hakim borra huvudet i sanden och ignorera allting.

Henke Larsson, Rosenberg, Jonas Olsson... Varför ska våra svenska domare ha den här överdrivna respekten för de större utlandsnamn som vänder hem?
Senast redigerad av nomadic 2017-05-23 kl. 17:51.
Citera
2017-05-23, 18:06
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Jonas Olssons beteende i samband med att Ishizaki bars ut igår var vedervärdigt att se. Än mer vedervärdigt var dock att se Al Hakim borra huvudet i sanden och ignorera allting.

Henke Larsson, Rosenberg, Jonas Olsson... Varför ska våra svenska domare ha den här överdrivna respekten för de större utlandsnamn som vänder hem?

Det är illa, alla ska bedömas på samma sätt. Olsson verkade helt väck i går, kastade sig två gånger i slutet för att försöka få straff, pinsamt.
Citera
2017-05-23, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic

Vad hände?
Citera
2017-05-23, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Vad hände?

Han skyndade på ajks läkare som maskade så gott han kunde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto