2017-05-23, 19:10
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Vad hände?

Allt från att han slet upp en Ishizaki på benen som vad det verkade då precis dragit en baksida till att knuffa till AIKs läkare, stå och skrika glåpord under behandlingen för att sedan vad det såg ut på TV-bilderna vrida till Ishizakis fot på båren på väg ut.

Allt under översyn av Al Hakim som menlös stod och tittade på.
Citera
2017-05-23, 19:26
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Vad hände?

Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Allt från att han slet upp en Ishizaki på benen som vad det verkade då precis dragit en baksida till att knuffa till AIKs läkare, stå och skrika glåpord under behandlingen för att sedan vad det såg ut på TV-bilderna vrida till Ishizakis fot på båren på väg ut.

https://twitter.com/OsloHolm/status/867013865992851457

Är man butthurt så är man. Tycker intervjun med Jonas efter matchen är bra komisk. Bilderna som redan länkats i denna tråd är guld, närapå tifomaterial
Citera
2017-05-23, 19:35
Medlem
skrudiss avatar
Citat:

Haha, ja, usch och fy! Mitt under ett derby. "Vrida till" dessutom.
Citera
2017-05-23, 19:48
Medlem
Citat:

Fyfan. Nästan så man spyr. Torka tårarna och inse hur skruvat vinklat du skriver. Skämmigt asså
Citera
2017-05-23, 20:30
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Fyfan. Nästan så man spyr. Torka tårarna och inse hur skruvat vinklat du skriver. Skämmigt asså

Ja som ÖSK-supporter är man väldigt vinklad i ett 08-derby.....

Tar dock tillbaka att han vred till Ishizakis fot vilket han uppenbarligen inte gjorde när jag såg bilderna igen. Samtidigt visar det länkade klippet inte hela sekvensen som visades igår.

Jaja, grundpoängen består hur som helst. De "stora" auktoritära spelarnamnen får ständigt lägga sig på en egen nivå i vad som tillåts.

Håller du inte med om det lägger jag mina pengar på att det snarare är du som är "skruvat vinklad."

Skämmigt asså.
Citera
2017-05-23, 20:35
Medlem
Citat:
Ja som ÖSK-supporter är man väldigt vinklad i ett 08-derby.....

Tar dock tillbaka att han vred till Ishizakis fot vilket han uppenbarligen inte gjorde när jag såg bilderna igen. Samtidigt visar det länkade klippet inte hela sekvensen som visades igår.

Jaja, grundpoängen består hur som helst. De "stora" auktoritära spelarnamnen får ständigt lägga sig på en egen nivå i vad som tillåts.

Håller du inte med om det lägger jag mina pengar på att det snarare är du som är "skruvat vinklad."

Skämmigt asså.

Klippet som länkades i tråden här är från livesändningen. Så vet inte vad du försöker förmedla med "inte hela sekvensen", när man tydligt såg vad som föregick. 08-derby-gruff.

Jag håller med din poäng om stora namn. Blatten Al-Hakim blev dock upphaussad väldigt fort efter sin debutsäsong i AS, och har inlett årets AS väldigt svagt.

ÅÄÖ-Malmö!
Citera
2017-05-23, 21:09
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Klippet som länkades i tråden här är från livesändningen. Så vet inte vad du försöker förmedla med "inte hela sekvensen", när man tydligt såg vad som föregick. 08-derby-gruff.

Jag håller med din poäng om stora namn. Blatten Al-Hakim blev dock upphaussad väldigt fort efter sin debutsäsong i AS, och har inlett årets AS väldigt svagt.

ÅÄÖ-Malmö!

Bara för att förtydliga ditt första stycke så börjar klippet när Ishizaki har lagt sig ned andra gången. Dvs efter det att Jonas har slitit och dragit klart i honom.
Citera
2017-05-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Förlåt. Det var inte meningen att vara så effektiva. 0-3 i halvtid speglade inte matchbilden. 2-2 i halvtid hade varit mer rättvist.

Ditt lag hade otur och mitt hade tur igår.

Kan vi sluta diskutera DIFs offsidemål mot Änglarna nu, för straffen Änglarna fick igår var hyfsat billig

Ja effektiva var ni allt och vi var alldeles för ineffektiva. Har inte sett repris på straffen ännu. Var den billig alltså?
Citera
2017-05-23, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlegendikostym
Ja effektiva var ni allt och vi var alldeles för ineffektiva. Har inte sett repris på straffen ännu. Var den billig alltså?

Såg väl inte klockren ut, fast jag har inte sett någon riktigt bra repris, han kan nog döma straff där, men det kommer man inte få se så ofta. Jag hade inte klagat om det inte blev straff. Putt visst, men sådant händer ju faktiskt väldigt ofta utan att det blir straff.
Citera
2017-05-23, 22:43
Medlem
Lurigfaxs avatar
Kommer Ishizaki bli helt återställd efter den livshotande skadan, nån som vet? a.e.g?
Citera
2017-05-23, 23:06
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
Kommer Ishizaki bli helt återställd efter den livshotande skadan, nån som vet? a.e.g?

Jävla trams. Dra en baksida själv, och sedan kan du fundera på om det är bra för läkningsprocessen att gå ut vid en akut skada... DIF får skärpa sig. Katastrofstart med det här laget.
Citera
2017-05-23, 23:10
Medlem
snillet_1s avatar
Hysén har nått hundra mål i Allsvenskan. Inte berörts vad jag sett. En stor merit.

Sen är jag förtjust i den här Jesper Nyholm i AIK, synd att Blåvitt inte vann den kampen. Bra fötter för att vara en svensk mittback, han ser ut att vara dubbelfotad mer eller mindre?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in