Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Menar du alltså att dessa "folk och grupper" redan har testat och hört av sig till dig trots att den nya designen funnits i en timme bara?
Självklart. Vadå håller du på och bajsar på dig nu eller? Det finns 7 grupper av vad jag vet som man kan betala pengar till att spåra upp användare. Det finns till och med en sida som är ganska så känd bland er moderatorer och vissa andra medlemmar här som tar emot pengar för att spåra upp personer.
Jag har var i kontakt med den sidan, och jag har förtroende för det dem medger. 1 timma? Säg 15 minuter? Vad hindrar en från att testa exploits och vulnerabilities ändå?
Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Varken särskilt roligt eller konstigt tycker jag. Hur vi väljer att ge olika användargrupper tillgång till diverse funktioner påverkas givetvis inte av vilken design forumet har. Det är dock inte ämne för denna tråden så ta den diskussioner i relevanta befintliga trådar.
>tycker jag
Är det för att du är en pedant WT svenne eller? Det är ett måste att alla ska kunna ha tillgång till noteringar, men saker och ting blir ju så komplicerat för er etniska töntiga svenskar vad det än gäller.
Och att du skriver följande: (((
Hur vi väljer att ge olika användargrupper tillgång till diverse funktioner påverkas givetvis inte av vilken design forumet har.)))
bevisar bara att ni inte lade till några säkerhetsfunktioner då i samband med den nya designen. Bra det.