Citat:
"Mindre än ett år senare, den 11 maj 1999,
rapporterar Expressen att en treåring våldtagits i Dottevik.
Det var treåringens mamma som upptäckte vad som hänt när hon kom för att hämta sin son på en lekplats. Barnet fördes till sjukhus där läkare konstaterade att han våldtagits.
Enligt artikeln hade mamman sett en tonåring snabbt lämna platsen där hon fann sin son. Tonåringen rymde först till Norge. När han återvände till Arvika erkände han våldtäkten."
Denna tonåring ska ha varit misstänkt och förhörd året innan om mordet på Kevin
Han ska ha berättat för någon att han dagen efter mordet hittat Kevins skor
I tråden figurerar det en på den tiden tjock, mobbad och lite förståndshandikappad tonåring med svår uppväxt - att han kan vara våldtäktsmännen
Men mamman till offret beskriver att "han snabbt lämnade platsen där hon hittade sin son..."
Jag får inte ihop bilden av denne GM: en mobbad, tjock förståndshandikappad tonåring som snabbt lämnar brottsplatsen och flyr till Norge. Flydde han ensam eller hjälper någon honom?
rapporterar Expressen att en treåring våldtagits i Dottevik.
Det var treåringens mamma som upptäckte vad som hänt när hon kom för att hämta sin son på en lekplats. Barnet fördes till sjukhus där läkare konstaterade att han våldtagits.
Enligt artikeln hade mamman sett en tonåring snabbt lämna platsen där hon fann sin son. Tonåringen rymde först till Norge. När han återvände till Arvika erkände han våldtäkten."
Denna tonåring ska ha varit misstänkt och förhörd året innan om mordet på Kevin
Han ska ha berättat för någon att han dagen efter mordet hittat Kevins skor
I tråden figurerar det en på den tiden tjock, mobbad och lite förståndshandikappad tonåring med svår uppväxt - att han kan vara våldtäktsmännen
Men mamman till offret beskriver att "han snabbt lämnade platsen där hon hittade sin son..."
Jag får inte ihop bilden av denne GM: en mobbad, tjock förståndshandikappad tonåring som snabbt lämnar brottsplatsen och flyr till Norge. Flydde han ensam eller hjälper någon honom?
Så mobbad var han dock inte tror jag. Dock hade han själv blivit utsatt för sexuellt våld som liten mm. Och är nog lindrigt förståndshandikappad. Någon hjälpte honom till Norge den gången - är jag säker på. Märkliga är att jag igår kollade upp honom och hans släkt och han har bytt efternamn sedan den tiden. Ett likn namn som släktingarna men ändå olika från dem. Skumt. Är inte killen som figurerar i tråden med tillhörande domslut. Men jag är till 99% säker på att det är gärningsmannen.