Citat:
Ursprungligen postat av
JSelwyn
Inget av det fanns/finns som vi har sett som RS försöker påskinna i FUPen. O med tanke på den person som beskrivs av LGW i dagens Expressen så torde en sådan gärningsman vara mycket mer intressant. O dessutom att vederbörande har beskrivit var han hittade Kevin's sko(r), så är ju de isf ett mer riktigt och seriöst uppslag i motsatt till dessa två bröder.
Som sagt, vilket jag framfört tidigare, när jag fick höra om lastpallen så blev jag helt övertygad om att dessa två bröder INTE var/är ansvariga för Kevin's bortgång.
En fundering efter att läst GW:s teori i Expressen.
C kan ha sett tonåringen med Kevin på skolgården, (Vilket var hans ursprungliga vittnesmål)
En fundering om Tonåringen, kan det vara marius? det är ett norskt namn och tonåringen drog till Norge 99.
Bor inte tonåringen som GW skrev om i Norge idag? eller minns jag fel här?
Har för mig att i dokumentären så sades det något om att Marius bodde i Norge?
När det gäller vad C berättade så stärktes misstankarna mot marius och Mattias tack vare C:s vittnesmål, det lär vara dessa två som sågs med Kevin på skolgården, det ligger tidsmässigt i den period ungarna var ute på gården och lekte innan de åkte och fiskade.
Jag vet inte om det finns någon tredje tonåring.
Den tonåring som våldtog 3 åringen 99 erkände att han såg mordet på Kevin men blev inte trodd.
Så vem fan är denne tonåring egentligen, Marius eller Mattias? Marius känn närmast med tanke på att det är ett norskt namn.
Någon som vill ha den här bollen och luska lite?