Citat:
Ursprungligen postat av
Cxl
Föräldrarna misslyckas kapitalt med att försvara sina barn. O ena sidan har man ett alibi O andra sidan öppnar man för att alibit är felaktigt vilket föranleder dessa mängder av förhör.
Lätt att sitta och bli förbannad framför tv-apparaten, även jag blir det. Om nu alibit har någon som helst tyngd, så är ju faktumet att förhören fortgår inte bara konstigt utan rentav slöseri med tid.
Varför skulle polisen lägga sån stor vikt vid detta om alibit är tätt?
Tror folk på allvar att dessa människor ville förstöra livet för dessa bröder, vilket är iså fall motivet?
spontant för att ingen annan ska bli misstänkt..
eller så handlar det helt enkelt att någon polis såg en lätt utväg.
Den som tycker att det finns någon rimlighet i att ungarna skulle gjort det lär inte förstå speciellt mycket hur barn fungerar.. Allt börjar för att en 5åring får försig att han sätt något. När han tar dom till fel plats och beskriver totalt fel mord sätt och vrider till det till att Kevin hamnat i vattnet och virrar till allt så förbannat att inte ens en korkad polis kan tro något annat än att han inte vet ett skit .
barn i den där åldern ljuger inte bra. och hade dom gjort det så hade dom sagt det från första början. Blir riktigt illa berörd när man ser hur förhören gått till.. Har setat på förhör hos polisen ett antal gånger både för skit saker och grövre grejer som grovt rån och mordförsök iof inte som misstänkt men dom var inte så jävla övertygad över det jag sa inte ens då behandlade dom mig som dom gör med dessa kids. Det handlar inte ens om hurvida dom är skyldiga eller ej. Man behandlar inte barn så oavsätt vad dom misstänks för. Det där är inget annat än ren tortyr. Att dom själva inte insätt det är jhu helt jävla otroligt. Att ingen suttit och tittat på dessa förhörsband och reagerat är tamefan rättskandal