Citat:
Ursprungligen postat av
Baphometboy
Nä, men med allt som kommit fram av FUP är det i dagsläget mer sannolikt att DU mördade Kevin än de två barnen.
Det finns alltså ingen någorlunda trovärdig uppgift som pekar på att de är skyldiga.
Beträffande dig vet vi fortfarande inte.
Nu finns ju ingen förundersökning att ta del av, det har bara journalisten fått göra och journalisten har tagit med de delar som passar in i dokumentären. Eller rättare sagt: Vi kan inte VETA att journalisten inte bara tagit med de delar som passar honom, han vet däremot att absolut ingen kommer att komma över ev. sanning i form av FUP, så han är allsmäktig, DET vet vi. Väldigt simpel källkritik faktiskt.
Edit: Sedan är det givetvis skitsnack att jag mer sannolikt är mördaren, jag befann mig inte ens i närheten av Kevin, hade ingen relation till honom och har inte berättat att jag sett någon mörda honom. Jag har inte ritat en teckning där det beskrivs var han låg.
Du får det att låta som att killarna plockades ifrån gatan i Kiruna, flögs ned till Arvika och anklagades för mord på en total främling, men så gick det inte till. Som vi alla vet.