2017-05-19, 10:47
Medlem
christallqhulaaas avatar
sveper vänster på:

hund på bild
barn på bild
de som beskriver sig som feminister

blev inte så många kvar.
Citera
2017-05-19, 13:26
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farsan.Baloo
Sätta ludrena på plats samt anmäla då flertalet har enligt Tinders TOS icke tillåtna presentationer.

Vad har de för otillåtna presentationer?
Citera
2017-05-19, 13:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Vad är inte tillåtet?

Upmaning till etnisk rensning. Rasism.

Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Vad har de för otillåtna presentationer?

Ett exempel var en som ville ha död på alla vita män blah blah blah. Riktig patient.
Citera
2017-05-19, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Men hur kan så väldigt stor mängd kvinnor i det "utland" du var i ha så dålig syn?
Men till din fördel och grattis till liggen.

Vetifan men amerikanskor kan ta för sig.
Citera
2017-05-19, 13:47
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Upmaning till etnisk rensning. Rasism.

Ett exempel var en som ville ha död på alla vita män blah blah blah. Riktig patient.

Så en av alla feminister har brytit mot reglerna med andra ord.

Själv har jag inte sett något sånt över huvud taget.
Citera
2017-05-19, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Så en av alla feminister har brytit mot reglerna med andra ord.

Själv har jag inte sett något sånt över huvud taget.
Samma här... Och då har jag swipat förbi MÅNGA profiler... Farsan.Baloo verkar leva i sin egen lilla värld.
Citera
2017-05-19, 21:55
Bannlyst
Citat:
Många svenska kvinnor är luftade som fan och spelar utanför sin klass med råge pga white knights. Riktiga hoes. Testa utlandet. Gjorde det innan jag skulle på en resa och hade så många nummer och kontakter till chatt apparna som jag farmade in på en vecka att jag kunnat knulla varje dag i månader med nya tjejer. De till och med insisterade på att bjuda a la fairplay på dricka och mat och de låg i 7-10 skalan. Ironiskt nog höll jag mig till den tredje tjejen jag träffade på resan då vi blev kks och hon var sin vikt värd i guld. Aldrig varit så torr i pungen som då. Behövde inte träffa fler då jag var sjukt nöjd.
Ge exempel på ett bra land. Har kört Island och Polen. Skulle nog säga att det gick sämre där.
Citera
2017-05-19, 22:37
Medlem
Finns det någon som misslyckas på Tinder lika mycket som mig? Swipat höger på säkert 1000 st i Stockholm och ändå inte en enda matchning.. Och då är jag verkligen nöjd med dom bilderna jag har, flera olika sorters.
Citera
2017-05-19, 23:16
Medlem
Boeg.Von.Aersles avatar
Startar om kontot i vanlig ordning.
Sveper igenom hela närområdet, INGEN match.
Har tråkigt så jag ställer in max 20km och betalar jävligt motvilligt 40 spänn för en boost. Sveper igenom och vips så trillar 12 matchningar in, går igenom dem och INGEN är närmare än 70km.
Den här appen har blivit en sån scam.
Fuck, för lite mer än ett år sedan så gjorde jag 200 matchningar på en vecka. Har inte ändrat nämnvärt på min profil.
Är ju inte så svårt att gissa varför tjejer för långt bort sorteras först att se mig, trots att jag har den inställd på närområde.
Citera
2017-05-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Finns det någon som misslyckas på Tinder lika mycket som mig? Swipat höger på säkert 1000 st i Stockholm och ändå inte en enda matchning.. Och då är jag verkligen nöjd med dom bilderna jag har, flera olika sorters.

Över hur lång tid? Om jag skall bidra med någon form av strimma hopp kan det ju vara så att många av de du swipat igenom inte hunnit se dig än helt enkelt (om det var hyfsat nyligen du började vill säga).

För övrigt, idag hände det som jag aldrig trodde skulle hända. En tjej skrev till mig först! Helt sjukt, min första reaktion när jag såg att någon skrivit var "jag pratar väl inte med någon som heter xxx?".
Citera
2017-05-19, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erkalinen
Över hur lång tid? Om jag skall bidra med någon form av strimma hopp kan det ju vara så att många av de du swipat igenom inte hunnit se dig än helt enkelt (om det var hyfsat nyligen du började vill säga).

För övrigt, idag hände det som jag aldrig trodde skulle hända. En tjej skrev till mig först! Helt sjukt, min första reaktion när jag såg att någon skrivit var "jag pratar väl inte med någon som heter xxx?".
Jag har använt Tider till och från i ett år, kanske något längre och sedan några månaders paus då och då. Nu har jag haft Tinder i typ två veckor och inte en enda matchning. Innan har jag såklart fått någon enstaka men inte haft en diskussion tyvärr med någon. Tjejer verkar lägga mig i fjärdehanssorteringen eller något.
Citera
2017-05-19, 23:50
Medlem
Citat:
Vetifan men amerikanskor kan ta för sig.

Amerikanskor? Jag vet att det är lättare i USA men det du beskrev låter helt otroligt haha.
Visste dem att du skulle bara ha ONS med dem alla eller hadde du lurat dem?
Snackar vi USA tjejer eller syd amerika? syd amerika kan jag förstå ju att det var lätt.

Kom igen berätta lite hur dina konversationer var typ med kvinnorna?
"Tjaaa, så vacker du är, jag kommer på semester om en vecka så kan vi se på netflix tillsammans"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in