Citat:
Ursprungligen postat av
victortich
70 bast.
Vart med i hetluften sen -65. Var ju en fuckin´terminator redan som 18-åring tillsammans med farsgubben Fred Trump, när dom hustlade i bostadsbranschen i Brooklyn/South Bronx
Petigt, men han släpptes egentligen inte in i Freds business förrän efter han tog examen från Wharton 1968, som 22-åring. Dessförinnan åkte han runt på site visits på sommarloven, klippte gräs och lallade runt. Han påstod att han idkade handel med condos under sin tid på campus i PA, men det finns inga spår av Trump-handel i fastighetsregistret, så det var nog en klassisk luring.
Den där militärskolan tror jag var det viktigaste/värsta som hänt i hans liv. Pappa Fred skickade dit honom efter att ha hittat Donalds stilett-stash, även om en del av knivarna tillhörde bästisen Peter Brant. När Donald började var svarta inte välkomna, men de integrerades under Donalds tid på skolan. Vid ett tillfälle har jag för mig att Don höll på att kasta ut en svart freshman som inte gjorde honör för honom från ett fönster på andra våningen i deras barack.
Citat:
Kommer ihåg en bbc-doku jag såg i samband med när han vann från hans gamla militärskola. Dom sa att han älskade pennalismen och brutaliteten mellan eleverna, en av dom värsta dom någonsin haft där. Han var inte rädd för en enda jävel.
Det är inte riktigt vad jag läst. Han var en alfa-hanne, men en bland många. Det där stället verkar ha varit ett jävla skräckkabinett.
Citat:
Skulle kunna dö för han.
Han klarar 43 månader till.. Sorry dude´s
Och han skulle inte spotta på dig om du brann... Pining for the Donald. Sad!