Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Om FN och NATO inte är samma, vad har då USAs skuld till FN att göra med NATOmedlemmars åtagande till NATO att göra?
Men hur mycket är USA skyldig FN? Är det runt 3 miljoner dollar?
Det har jag liksom redan sagt, och att man ska iten stå ropa betala skulder när man inte sköter sig själv(pratar givetvis inte om lån som är reglerade och har sina regler hur de ska skötas).
Även så ställde jag det som en fråga, och sa "...
jag bara antar USA har en skuld till FN som vanligt".
Svaret var ju ja, men inte så mycket och kommenterade när man sa denna skuld är låg och att det var ju bra.
Men nu är det skulder jag är intresserad av, så kan vi få ta del av dessa skulder nu.
Annars sorterar jag även detta ned i lögner.
Ska tillägga att jag skulle inte förvånas att det är en del som ligger efter med betalningar.
Dock är inte militärbudget på 2% en skuld, så skippa prata om den då den tar inte denna delen av diskussionen en enda millimeter.
Men vill du prata om dessa två procent, så måste vi ju ha mer information i vad som sagts i detta.
Och är duger inte det Trump sett och hört på TV, utan här få vi ta del av dokument och förhandling i hur detta ska gå tillväga.
Innan dess inte mycket att prata om faktiskt, mer än konstatera att en del länder inte hunnit/klarat plocka upp det än.
Dock ingen skuld.