Citat:
Jag vet inte men visst, Eva kanske var lite egen med tanke på att det bara verkar ha varit hästar som gällde. För dom allra flesta tjejer brukar det väl oftast vara killar som lockar från det att man är i 14-15 åldern.
Med osäker och oerfaren menade jag rent relationsmässigt, inte att hon saknade erfarenhet på andra områden. Hon var säkert ett bra föredöme precis som Anneli uttryckte det och föregick nog ofta med gott exempel.
Nej stört omöjligt är det givetvis inte, det är klart att det måste ha funnits någon som vid något tillfälle lyckades väcka Eva's intresse sexuellt eller romantiskt. Men som sagt, mig veterligen hade hon aldrig varit ihop med någon kille trots att hon var 27 år.
Med osäker och oerfaren menade jag rent relationsmässigt, inte att hon saknade erfarenhet på andra områden. Hon var säkert ett bra föredöme precis som Anneli uttryckte det och föregick nog ofta med gott exempel.
Nej stört omöjligt är det givetvis inte, det är klart att det måste ha funnits någon som vid något tillfälle lyckades väcka Eva's intresse sexuellt eller romantiskt. Men som sagt, mig veterligen hade hon aldrig varit ihop med någon kille trots att hon var 27 år.
Sexuellt och romantiskt kan väl sammanfalla, jag skriver så mer som en helgardering. Men det är inte så att hon var så oerfaren att man antingen gick på tå kring det eller kanske skojade om det? Om det var så att P möjligtvis flirtade med henne av den anledningen? Att det liksom är "safe" att göra det utan att det kanske var så allvarligt ment, inte i avsikt att såra men som att skoja lite med sin före detta svägerska? Det är väl inte så ofta någon blir betuttad i sin före detta svåger?
Du har ju skämtat lite om att han bodde nära sin mor likt vad man brukar kalla "gammel-gosse" på landsbygd, det kanske fanns vissa liknande drag hos Eva? Fast å andra sidan är det kanske lite bekvämlighet att bli kvar hemmavid länge om man har ett intresse som kräver mycket tid och viss uppbackning?