Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-18, 15:31
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokofjong
Lite piller?
Är kvantiteterna kända?
Jag räknar med att han är pillertorsk.

Hehe du är lite motsägelsefull. Kan jag ju säga samma som dig men tvärtom.
Är kvantiteterna kända?
Jag räknar med att han helgpundar och att det blir en karta piller här och där. I jämförelse till ett tungt missbruk , lite.
Och fortfarande tror jag inte där är någon direkt abstinens att tala om.
Citera
2017-05-18, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Är väl endast inhägnatområde/tävlingsbana med godkänt stängsel man får köra utan Kk?
Nu har de liten betydelse i detta fall då ja tror Billy sket fullkomligt i om han hade Kk el ej.

Som de verkar så har Tova fått skjuts av Fredrik till gården och dessa Bodde på samma ort

Intressant att veta är vilken tid Tova kom till gården och om dom som blev ivägskickade redan lämnat el va kvar då Tova anlände?

När tvingades kompisarna lämna Gården?

När pratade Tova med kompisen på lördagkväll?

Hur och när åkte Billy till den anhörige där Tovas pappa fann Honom?

Körde han Själv? Om så varför ville han ha skjuts till gården på Söndagen? Bara för att han tordes inte åka själv eller för att börja sälja in historien till kompisarna?

Ang tidigare misstänkta när kom dessa hem från crusingen på natten till Söndag?

Drog Billy med dom på låtsas sök på söndagkväll el berätta han vad som verkligen hänt och va ner och kollade till dumpning?

Låter som tillhygge använts, kniv blir blodigt likaså yxa/skruvmejsel och svårt hinna/lyckas städa undan alla spår. Hade hon blivit strypt så blir minst spår att röja undan iaf

De flesta av de där frågorna har säkert polisen svar på. Men går inte ut med dom. Vore rent tjänstefel att göra det. T o m inne i polishuset är det vattentäta skott. Det utredningsteamet sysslar med stannar inom teamet. Så är det bara. Pratar du med en poliskollega utanför teamet vet man inte mer än vi. Så vi får vänta.
Citera
2017-05-18, 15:33
Medlem
Kan ennmedhjälpare finnas för att flytta kroppen från härden? Den anhörige som han var hos på söndagen, varför har inte h*n suttit häktat? Kan ju lika gärna ha varit beställt mord, och att GM bara har avtrubbat T?
Citera
2017-05-18, 15:35
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fag
Studentbilden på Blyfa i fråga
https://cdn-07.minfil.org/id92Gab6ba/ced753db-1495114310/1000722_680450758647832_1329588351_n.jpg

Han ser rätt krallig ut. På hans profilbilder från Facebook ser han mer ut som en spinkig kille. (Ja, jag ändrade den uppfattningen vid häktningsvideon).

Jag ändrade också uppfattning när jag såg videon och den där bilden bekräftar det hela. Han ser inte ut att ha några större problem med att bära/släpa Tova.
Citera
2017-05-18, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av louisepettersson
Kan ennmedhjälpare finnas för att flytta kroppen från härden? Den anhörige som han var hos på söndagen, varför har inte h*n suttit häktat? Kan ju lika gärna ha varit beställt mord, och att GM bara har avtrubbat T?

Reg: Jan 2011
Kan en medhjälpare finnas för att flytta kroppen från gården? Den anhörige som han var hos på söndagen, varför har inte h*n suttit häktat? Kan ju lika gärna ha varit beställt mord, och att GM bara har avtrubbat T?

Blev lite fel i skrivningen
Citera
2017-05-18, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Va fasen skulle hon dit att göra?! Hon hade ju gjort slut, bad han på sina knän han skulle bli snäll eller så hon åkte dit

Hon kanske tyckte att han va lite frän trots allt med sina bilar,piller och alkohol.

Är väl inte den första hjärndöda tjejen/kvinnan som går tillbaka till nån som misshandlat dem.

Eller så är det så enkelt att han köpt ut alkohol åt henne som hon ville hämta innan festen.
Citera
2017-05-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Varför bjuda media på bilder alldeles gratis?
Det räcker väl med frossandet och miljoner för skvallerpressen som det är.

Om han nu skulle låta bli att ha en filt över huvudet, berättigar det då media att skriva ut hans namn?

För jag tänker att många, för att inte säga alla, som vet vem han är också vet att han är häktad för mordet. Så vad spelar det för roll att han visar sitt ansikte?

Ulla i Luleå vet ju ändå inte vem han är.
Citera
2017-05-18, 15:38
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Reg: Jan 2011
Kan en medhjälpare finnas för att flytta kroppen från gården? Den anhörige som han var hos på söndagen, varför har inte h*n suttit häktat? Kan ju lika gärna ha varit beställt mord, och att GM bara har avtrubbat T?

Blev lite fel i skrivningen

Vad menar du med "avtrubbat Tova?"? Du verkar ha en nytolkning av det ordet. Avtrubbad har att göra med psyket - att man är oberörd inför saker.
Citera
2017-05-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rani646
Kan det ha varit så att MGM fått med de 2 andra ut och "letat" efter BO. Därav att de kom upp ur skogen? Snälla inga påhopp jag är ny 😘

Visst, fast varför skulle de isåfall ha dolt sina ansikten? (Förutsatt att vittnesuppgiften nu överhuvudtaget stämmer)
Citera
2017-05-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vad menar du med "avtrubbat Tova?"? Du verkar ha en nytolkning av det ordet. Avtrubbad har att göra med psyket - att man är oberörd inför saker.

Menar att han kanske har slagit henne medvetslös och därefter ringt och beställt mordet?
Citera
2017-05-18, 15:42
Medlem
Citat:
Menar att han kanske har slagit henne medvetslös och därefter ringt och beställt mordet?

Intressant teori, vad grundar du det på?
Citera
2017-05-18, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Eller så var det en olycka och hon satte en haschbit i halsen, eller en björn som dödat henne och flyttat kroppen. Ja många spektakulära teorier har framkommit i tråden.

Går väl bara spekulera i detta läge med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in