Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-19, 23:42
Medlem
kardashanarsels avatar
Hur ofta omhäktas misstänkt
Citera
2017-05-19, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kardashanarsel

Ofta, varannan vecka måste personen omhäktas, fram till rättegången.
Citera
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Hon var fortfarande glad då enligt en artikel men vad det samtalet handlade om skrivs inte.

"Ett par timmar senare, vid halvtolv på kvällen, när Tova ringde till en annan kompis var hon fortfarande hemma hos expojkvännen.
– Då var hon glad och allt var fortfarande bra, säger Maria H***ström.
Men någon gång när natten började närma sig morgon urartade situationen och 22-åringen misstänks ha beslutat sig för att döda sin före detta flickvän.
http://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/sa-forsokte-misstankte-mordaren-gomma-tova/

Det fetade;
Undrar om det är åklagarens egna ord eller journalistens? Det låter bestämt, ingen "olycka" där han tex knuffat henne och hon föll och slog huvudet i.. utan han bestämde sig för att döda henne
Citera
Bannlyst
Citat:
ofta var 14 dag,
Citera
2017-05-19, 23:44
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Ofta, varannan vecka måste personen omhäktas, fram till rättegången.

Ok tack då kanske man får veta hur det hände
Citera
2017-05-19, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ok tack då kanske man får veta hur det hände

inte säkert, titta på kokainrättegången med oredan o m andersson o en till, tog 4 år..........
Citera
2017-05-19, 23:52
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Förmodligen har alla tre,dvs Billy "Blyfa" Fagerström, Jimmy "Bumbo" Ericsson samt fredrik hedman, också skändat flickans kropp sexuellt efter att döden inträffat. Deras vidriga facebookflöden tyder på såna gemensamma intressen.
Citera
2017-05-19, 23:56
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Förmodligen har alla tre,dvs Billy "Blyfa" Fagerström, Jimmy "Bumbo" Ericsson samt fredrik hedman, också skändat flickans kropp sexuellt efter att döden inträffat. Deras vidriga facebookflöden tyder på såna gemensamma intressen.

Det där tvivlar jag starkt på..Vad är det i Facebook-flödena som tyder på det?
Citera
2017-05-19, 23:59
Bannlyst
Citat:

Sådant hat av inläggen på deras Facebook har jag aldrig sett under de sista 15 åren...makalöst. bra att en sparade det o lade ut det. Folk är galna numera av hat m.m
Citera
2017-05-20, 00:01
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Det där tvivlar jag starkt på..Vad är det i Facebook-flödena som tyder på det?

Det är ett troll. Mata inte.

Sen det här med olycka har iallafall jag avfärdat eftersom hon hade skador på kroppen tillfogade av ett tillhygge. Och detta såg man direkt man hittade henne. Man var snabba med att veta att någon bragt henne om livet.
Citera
2017-05-20, 00:02
Bannlyst
Citat:
Okej, förklara hur du klurast ut det?

Finns det ingen gräns på mängden idioter som tror på allt!!
Citera
2017-05-20, 00:03
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Det är ett troll. Mata inte.

Sen det här med olycka har iallafall jag avfärdat eftersom hon hade skador på kroppen tillfogade av ett tillhygge. Och detta såg man direkt man hittade henne. Man var snabba med att veta att någon bragt henne om livet.

Okej, tack.

Ja pappan skrev ju på facebook 2(?) timmar efter att de hittat henne att någon tagit hennes liv, så olycka har jag också avfärdat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in