Citat:
Efter att har sett dessa 3 avsnitten om fallet Kevin så är det en fråga som har gnagt mig hela natten här. Hur kunde Rolf ljuga för ALLA? Jag kan absolut inte förstå att man till vilket pris som helst sätta dit "någon" enbart för sin räknings skull, den förbannade grishuvudet skulle fan kedjas fast på torget i Arvika så folket kan spotta på denne pajas. En människa som verkligen går över lik för att få sin vilja igenom, genom falsk spel!
Nu när bröderna verkligen är oskyldiga, ska inte behöva överbevisa o ifrågasätta dem nå mer. Låt dom vara, fokusera på vem den verkligen mördaren är istället, gör inget "roffe" (mata inte trollen)
Tack för mig.
Nu när bröderna verkligen är oskyldiga, ska inte behöva överbevisa o ifrågasätta dem nå mer. Låt dom vara, fokusera på vem den verkligen mördaren är istället, gör inget "roffe" (mata inte trollen)
Tack för mig.
Han säger det i programmet. Precis som Ingrid Harrysson när det går upp för henne vilket övergrepp hon själv har varit med om att utföra på pojkarna.. De kände trycket utifrån. Det var massmedia och justitiedepartementet. Det var ortsborna. Och det var de själva som ville framstå som "hjältar" istället för att säga som de var: "vi har ingen aning..".
SÅC kunde ju också ljuga folk rakt i nyllet TROTS att han mycket väl visste att det han påstod inte stämde med verkligheten. Men samtidigt visste han också att de som han ljög för kunde inte kontrollera hans "expertis".
Att göra karriär och framstå som jesus tycks vara extremt viktigt för vissa. Man ska ha detta i tankarna när nästa "jesus" dyker upp..