Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-18, 07:59
Medlem
8xxSeriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontaz
Värkar som dom andra 2 plockat bort sina fb konton
det verkar så ja... vad jag förstår är de båda släppta tills vidare eller är jag helt ute och cyklar? Endast exet Billy är inne fortfarande, häktad.
Citera
2017-05-18, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2bitarfisk
Nu är väl inte det sociala arvet det som direkt avgör om man dödar folk som inte dansar efter ens pipa utan andra typer av personliga problem, som kan återfinnas överallt i alla samhällsskikt.

Samtidigt finns det ju något generellt för just den här typen av personer, även om dom psykologiska förutsättningar för att göra något sånt här knappast är ett isolerat WT-fenomen.

Det är sant det har nog mer med psykopati och personliga problem att göra.
Citera
2017-05-18, 08:08
Medlem
huomaamatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortmos
Märkligt att Billy inte har tappat fler vänner på Facebook, antalet vänner har legat relativt konstant, i liknande fall har det unfriendats väldigt kvickt.

Skit dras till skit eller vad säger man?
Citera
2017-05-18, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2bitarfisk
Nu är väl inte det sociala arvet det som direkt avgör om man dödar folk som inte dansar efter ens pipa utan andra typer av personliga problem, som kan återfinnas överallt i alla samhällsskikt.

Samtidigt finns det ju något generellt för just den här typen av personer, även om dom psykologiska förutsättningar för att göra något sånt här knappast är ett isolerat WT-fenomen.

Känns som många som mördar missbrukar droger.
Citera
2017-05-18, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
Snapsen man skickar raderas inom 1-10 sekunder, men denna hade han tydligen lagt upp på "Mystory" Vilket betyder att bilden ligger ute i 24 timmar och sedan tas bort automatiskt.

Är "Mystory" något som finns i Snapchat eller som en Dropbox eller liknande?
Citera
2017-05-18, 08:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8xxSeries
det verkar så ja... vad jag förstår är de båda släppta tills vidare eller är jag helt ute och cyklar? Endast exet Billy är inne fortfarande, häktad.
Stämmer bra, endast den häktade är misstänkt för mordet.
Citera
2017-05-18, 08:18
Medlem
reclaimss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Är det någon som funderat över om Tova var gravid? Det om något är en stor sak och kan ha fått killen att flippa. Han skriver t ex: "Fuuuucking skitliv!!!! Som om man inte hade nog med problem redan!!!! Men detta tar faan priset".

Det skrev han ju dagen efter, och då var hon ju redan död så.

Och nej, jag är nästan 100 på att hon inte var gravid. Och isf skulle han väl nästan bara bli glad, eftersom han ville ha henne men hon inte ville ha honom mer.
Citera
Medlem
reclaimss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Det finns i snapchat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

My story e en Snapchat funktion
Citera
2017-05-18, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
My story e en Snapchat funktion

Alla snapchat meddelanden går att återskapa, ingenting "försvinner", dessutom tror jag han är oskyldig.
Citera
2017-05-18, 08:24
Medlem
Häktningsförhandlingen börjar 13:00 i Hudiksvall idag.
Citera
2017-05-18, 08:28
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagelkung
Alla snapchat meddelanden går att återskapa, ingenting "försvinner", dessutom tror jag han är oskyldig.

Alla får ju tro precis vad man vill här inne. Det är det som är bra. Men varför tror du han är oskyldig om man får fråga? Är det någonting man missat tänker jag? För jag kan inte tro det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in