2017-05-12, 00:51
Medlem
Har alla CS shoppar åkt på torsk eller? Och vilka är det som gäller? Har inte riktigt hängt med.
2017-05-12, 01:26
Medlem
Raxxorzs avatar
Diamantens gamla domän blev nedtagen, deras nya är di*m*ntensdroger.biz
Ska se till att beställa E från dom, tydligen är det nya knappar inne
2017-05-12, 02:47
Medlem
Flaskpostenss avatar
Diamantena kör på som vanligt. Skönt! Fick mitt idag 5/5!
2017-05-12, 03:35
Medlem
szabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Någon som nyligen beställt tjo från Diamantens? Verkar vara riktigt svagt, får knappt någon effekt alls.
Glöm det jag skrev.
2017-05-12, 04:05
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Diamantens gamla domän blev nedtagen, deras nya är di*m*ntensdroger.biz
Ska se till att beställa E från dom, tydligen är det nya knappar inne
Har lagt en order på 2st orange Tesla, första gången jag beställer e/testar återkommer
2017-05-12, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Har lagt en order på 2st orange Tesla, första gången jag beställer e/testar återkommer
Även jag är grovt intresserade utav dessa knappar. Klår dom Lila Nespresso som var sjukt bra enligt mig så blir jag väldigt imponerad
2017-05-12, 08:47
Medlem
Nej du, jag kan inte riktigt hålla mig! Det blir en beställning på 2x Orange Tesla från diamantens, till en början iaf.. Skulle ha suttit fint tills helgen men men. Lever dom upp till förväntningarna så ska ett större parti inhandlas, för det ska ju vara mer krut i dessa än i Lila Nespresso och på dom minns jag folk fick dela dom på brytskåran för att det inte skulle bli för mycket.

Återkommer när det dykt upp
2017-05-12, 10:32
Medlem
Är det bra drag i Diamantens amfetamin?
2017-05-12, 16:31
Medlem
szabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elooks
Är det bra drag i Diamantens amfetamin?
Jodå, gillade Kemistens bättre dock.
2017-05-12, 18:15
Medlem
Indos avatar
Har beställt Di*mantensdr*ger.biz nya Orange Tesla, Ska vara deras sjukaste evor nånsin så jag är jävligt förväntansfull!
Återkommer om kvalitet när jag testat dom

I övrigt måste jag ge en tumme upp till diamanten för snabb och trevlig service!

MVH Indo
2017-05-13, 06:59
Medlem
Narcos Amfetamin alltså, det liknar ju typ grädde för fan., är det någon som provat på de som denne nu har inne och kan ge en recension på hur pass potent det är samt hur lätthanterligt tjacket är?

Är ingen amfetamin expert, så hur gör man om man låt säga köper hem en tia sånt klet tjack och vill ta en snok? Låta ligga på tork ett tag? Att banka är helt uteslutet.
2017-05-14, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elooks
Narcos Amfetamin alltså, det liknar ju typ grädde för fan., är det någon som provat på de som denne nu har inne och kan ge en recension på hur pass potent det är samt hur lätthanterligt tjacket är?

Är ingen amfetamin expert, så hur gör man om man låt säga köper hem en tia sånt klet tjack och vill ta en snok? Låta ligga på tork ett tag? Att banka är helt uteslutet.

Har du testat det ännu? Kan f.ö. rekommendera shoppen. Bra service och riktigt snabbt går det. Beställ, betala och dagen efter har du det. Impressive.

Ingen expert på amfetamin. Vågar inte uttala mig om kvalitén. Men vad tycker DU?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in