Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 23:20
Medlem
Väldigt konstigt att fadern åker till GM hus dagen efter och börjar kolla där, känns som om dom redan hade misstankarna att hon hade vart där nån kompis till henne som sagt det till föräldrarna ?
Citera
2017-05-16, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornstull86
Om den ena nu är psykopat, varför beskyller han inte en utav sina polare för mordet? De har ju en tendens att vara beräknande och olojala.

Jag tror på raseriets nycker än att det skulle vara överlagt mord.

För om han gör som du föreslår så kommer polisen gå in till den han anklagar och säga att någon säger det är du som mördat och då kommer den personen att börja snacka. Psykopaten är nog smartare än så. Däremot om de andra snackar först så kan han mycket väl komma att skylla på de andra. Men inte fan är han så korkad att han drar igång något som får hans får att börja snacka.
Citera
2017-05-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Det verkar troligt om de är skyldiga, vilket allt tyder på. Då har förhörsledarna att invänta de andra killarnas historia.

Exakt, sjön är inte så liten men de visste var de skulle leta mitt i natten, tror att vattenlevande hade fått vänta tills det ljusnade annars
Citera
2017-05-16, 23:22
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekenfan
Väldigt konstigt att fadern åker till GM hus dagen efter och börjar kolla där, känns som om dom redan hade misstankarna att hon hade vart där nån kompis till henne som sagt det till föräldrarna ?

Ja!

En kompis har berättat när föräldrarna sökte runt bland hennes vänner.
Citera
2017-05-16, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, men att man skyllt på varandra och gått fria, detta har hänt förut... Jag ger det till helgen, så tror jag detta är över...

Skulle inte tro att dom håller över natten...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Poppsan
Hon var 19 år och då är man odödlig , att bli mördad av någon man känner finns inte och därför ingen rädsla heller , de var hennes vänner sedan lång tid tillbaka och hon hade med säkerhet känslor för exet annars hade hon aldrig varit där

Sunt förnuft säger att blir man misshandlad så är det en varningssignal att denne person kanske inte är frisk.. en polisanmälan på det säger att det är extremt allvarligt och det är ingen person man skall umgås med mer.. någonsin..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don-elias
Skulle inte tro att dom håller över natten...
Killarna börja bli trötta dom ger sig snart.
Citera
2017-05-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekenfan

Väldigt konstigt?! Det är väl rätt så logiskt...
Citera
2017-05-16, 23:24
Medlem
mod3styblais3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Troligen så känner alla 3 till vad som hänt, om någon nu bragt livet av henne. Har svårt att se att någon är en sån iskall psykopat att han dödar henne för att sedan spela helt oberörd inför polarna.

Dock var MGM exet en bevisligen en psykopat inför offrets far.. "nää jag vet inget, hon var där men åkte i en taxi"
Citera
2017-05-16, 23:25
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poppsan
Exakt, sjön är inte så liten men de visste var de skulle leta mitt i natten, tror att vattenlevande hade fått vänta tills det ljusnade annars

Finns ett vittne som såg en båt med tre personer där Tova sedan hittades, inget märkligt. Dessutom så kan en kriminalsökhund ha varit engagerad och det kan ha bidragit till att kvarlevorna hittades relativt snabbt.
Citera
2017-05-16, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Väldigt konstigt?! Det är väl rätt så logiskt...
Klart det inte är logiskt, fadern har la förmodligen avrått Tova att umgås med honom, Fader antar ju att dottern lyssnar och lyder. Skulle aldrig umgåtts med en person om min familj avråder.
Citera
2017-05-16, 23:27
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
strypning[/b], eller ett slag med sten eller annat objekt - beror mycket på om detta var planerat, eller inte...

Strypning räknas väl inte som yttre våld? Så fall yttre våld + strypning men känns att man måste vara rätt ursinnig och avtrubbad för att utföra strypning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in