Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 23:16
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ja, skyller de på varandra och ingen teknisk bevisning kan binda dem till själva mordet, så kan de till och med gå fria - men, jag tror ej de kan hålla tyst. Men, som du säger - det har hänt förut, så faan vet!

Nej, det har inte hänt i liknande fall där tre misstänka gärningsmän och i den åldern varit inblandade.

Men vi ger det några dagar så börjar dom här grabbarna prata och inom en vecka så är nog allt klart hur det gått till.
Citera
Medlem
Nosemonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Tänk om killarna är oskyldiga... då är deras liv förstörda för pöbeln har redan dömt dom öppet på facebook. Hoppas polisen har vett att stänga deras sidor.

Vi har bara en massa spekulationer än så länge och lite mer fakta om Tovas ex Billy med tidigare misshandel av Tova så att han är en MGM är ju inte så långsökt. Men dom andra?

De andra? De har ju enligt vittne varit i området och försökt dölja sina ansikten när de blev sedda. De fega asen har säkert sett på när GM slog ihjäl Tova. Säkert varit rädda för GM och inte gjort ett skit för att hjälpa henne. De är därmed lika skyldiga, och har försökt skydda GM genom att inte anmäla.

Hoppas de får sitt rättmätiga straff av någon med kurage, för en svensk domstol kommer som vanligt att ge ett patetiskt "straff"... vidrigt white trash patrask.
Citera
Medlem
Gillas avatar
Fred*rik H (en av de tre anhållna) är boende i Njutånger precis som Tova var. Kan det vara så att Tova åkte med honom till gården på lördagskvällen?
Citera
2017-05-16, 23:17
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekenfan
GM försöker misshandla BO. BO springer ut i skogen GM kommer efter han putter till henne i ryggen hon ramla han flyger på henne och slår ihjäl henne. GM ringer kompisarna berättar allt när dom kommer dit, dumpar kroppen, har med sig blodspår tillbaka till huset inkl mobilen (den hittades inomhus). ?

Har inte läst att dom hittat någon telefon överhuvudtaget. Det har dom säkert gjort men inget jag sett bekräftat ännu.
Citera
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axl92
Nej, men innan har ju alla frågat sig "hur kan en sådan tjej vara tillsammans med en volvoraggare??" Uppenbarligen verkar hon ju själv ha haft bilintresse. Inget konstigt med det alls, men ger ju en förklaring till vad hon såg hos honom förmodligen. Hemtjänsten är inget konstigt nej, men innan har det ju nämnts att hon satsat helt på simmningen. Har bara svårt att se hur någon skulle hinna med två jobb, hård träning och skolan samtidigt.

Nä. Studenter ska åka i nåt "fint" och det är ofta en jänkare. Min brorson som inte kan skilja på en volvo och en bmw åkte också "raggarbil" på studenten så att kalla henne bilintresserad på grund av det är långsökt.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Vad fan gjorde Tova mitt ute i ingenstans med sitt kvinnomisshandlade ex och hans volvoraggare till polare?

Var han inte hennes ex för en orsak?

Tova verkar ha haft en liberal syn på cannabis, x:et tillhandahöll kanske detta njutningsmedel, en anledning så god som någon för att besöka x:et. Många tar det onda med det goda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Vet vi hur och när Tova kom till gården?

Har försökt följa tråden men inte sett denna uppgift. Jag har hela tiden antagit att hon kom till gården under kvällen men teoretiskt kan hon ju ha vart där ett tag.

Med tanke på att BF var en iavelsraggare, så hämtade han säkert gladeligen henne i sin 240.
Citera
2017-05-16, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod3styblais3
Det skulle kunna vara så, som någon föreslagit i tråden, att de åkte ut med båten för att hämta/lämna från sin droggömma. Som de gjort många ggr förr. Därav den misstänkta uppsynen som vittnen noterat "försökte gömma ansiktena". Men vännerna har ingen aning om vilken skit B ställt till med på egen hand. Men det är tillräckligt för att hålla dem i dagsläget.

Meeen, har vännerna varit där på lördagen och även söndagen, får man känslan av att de varit över natten och då är de ju också inblandade... Det måste de varit.

Kanske var det en plan att skrämma henne pga pågående misshandelsanklagelse, som gick överstyr... ah vem vet. Känns så sjukt bara.

Troligen så känner alla 3 till vad som hänt, om någon nu bragt livet av henne. Har svårt att se att någon är en sån iskall psykopat att han dödar henne för att sedan spela helt oberörd inför polarna.
Citera
2017-05-16, 23:18
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nej, det har inte hänt i liknande fall där tre misstänka gärningsmän och i den åldern varit inblandade.

Men vi ger det några dagar så börjar dom här grabbarna prata och inom en vecka så är nog allt klart hur det gått till.

Nej, men att man skyllt på varandra och gått fria, detta har hänt förut... Jag ger det till helgen, så tror jag detta är över...
Citera
2017-05-16, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Vad fan gjorde Tova mitt ute i ingenstans med sitt kvinnomisshandlade ex och hans volvoraggare till polare?

Var han inte hennes ex för en orsak?

Hon var 19 år och då är man odödlig , att bli mördad av någon man känner finns inte och därför ingen rädsla heller , de var hennes vänner sedan lång tid tillbaka och hon hade med säkerhet känslor för exet annars hade hon aldrig varit där
Citera
2017-05-16, 23:20
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poppsan
Ingen av dessa killar kommer att hålla käften utan börja prata, jag tror att någon av dessa redan pratat då sökandet blev så koncentrerat till vattnet plötsligt och det tog inte lång stund att hitta henne.
Det verkar troligt om de är skyldiga, vilket allt tyder på. Då har förhörsledarna att invänta de andra killarnas historia.
Citera
2017-05-16, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Har du egna barn? Då vet du nog hur lätt det är att FÖRBJUDA - om inte, så vet du inte, helt enkelt..!

Det handlar om uppfostran.. respekt..Du som förälder har ansvar för ditt barn tills hon är 18 år.. gäller att kunna ha en dialog med sina barn.. vad som är rätt och fel.. det är opassande av flera skäl att en 14 åring är ihop med personer som knarkar.. trodde jag var grundläggande i en pappa/ dotter-relation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in