Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Du är som sagt riktigt korkad. Att resonera om vad som kan ha hänt den här tjejen genom alla möjliga exempel, är inte på något sätt att förringa en händelse. Varken du eller jag vet något om detta så du kan hålla käften om du inte har något att bidra med själv. Du är uppenbart djupt okunnig om såna här frågor då jag har gett exempel till dig på flera saker som kan hända som är uppenbara, som du inte tänkt på innan.
Så, stick iväg nu.
Du vet inte om det är ett liknande fall som med Lotta. Det var ett uppenbart fall av mord. Det har du inte en aning om ifall det här är.
Wow, det enda du har att komma med "du är riktigt korkad" x flera

Det är du som är en jävla tönt som spekulerar i att hon blivit knuffad och dött av en olyckshändelse och blir helt offended när jag och andra tar upp att det inte är tänkbart.
Dessutom har jag inte sagt att det var ett liknande fall som Lottas. Bara att den snubben också "råkade" döda henne, enligt sig själv. Men man behöver inte vara GW för att fatta att det är liknande omständigheter, dvs män som inte kan hantera att kvinnor lever utan dom och låter svartsjukan och sina diagnoser slå slint.