Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-05-16, 14:22
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Typiskt killar med för stora egon och för liten självkänsla och för litet självförtroende.

Här litar man fullt ut på sexpressen. Kom ihåg att de gör allt för att sälja lösnummer och click nu.
Citera
2017-05-16, 14:23
Medlem
divinebaals avatar
Om snuten har rätt och MGM = GM så är mitt tänkta case:

Fd pojkvän syrak för polisanmälan. Bankar på den lilla tjejen för att straffa. Sparkar säkert mot huvudet för det är ju helt Ok i ungdomars värld.

När skallbenet spräcks och flickan dör får GM panik. Inser att han inte kommer få jobba som taxiförare och köra raggarbil på flera år. Så kläcker den smarta idén om att istf kalla på ambulans (eftersom de sparkade ihjäl henne) så dumpar de kroppen i sjön för att då tror de man kommer undan. Säkert försökt tvätta bort blod och hjärnsusbstans från BP.

I alla fall mina 50cent
Citera
2017-05-16, 14:23
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Kan ju vara så, men tror inte det är så avancerat. Men det är hemskt och dumt att umgås och förlåta tidigare pojkvänner som slagit en, att gå tillbaka till en sådan person och bli slagen flera gånger. Det ska ändå en del till för dom flesta för att polisanmäla, man blir alltså illa slagen, så att andra ser det ofta, typ i ansiktet eller armar.

Jo, men möjligheten finns ju att tjejen lurades med av 2 av männen. Kanske de garanterade att hennes f.d. inte skulle finnas på plats, etc.?
Kanske tjejen inte hade någon avsikt alls att umgås med sin f.d.?

Och kanske hennes f.d. hade för avsikt att ge henne en omgång stryk och att det tog så illa att hon dog?
Citera
2017-05-16, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
http://www.gp.se/nyheter/sverige/bekräftat-19-åriga-tova-hittad-död-1.4285226
Vad vi vet är ju inte särskilt mycket. Var kommer uppgiften från att en av de tre häktade skulle varit pojkvän till Tova?
De är inte häktade. Det har inte varit några häktningsförhandlingar. De är anhållna.
Citera
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Dagboksblad: https://minfil.org/W6h8Gab5ba/Hudiksvalls_TR_B_1071-17_Dagboksblad_2017-05-16.pdf
Citera
Medlem
Yxzers avatar
Kan det inte vara så att han försökte få henne att ta tillbaka anmälan emot honom men hon vägrade.
Då blev den påverkade (?) ADHD(?)-gossen arg och slog henne så illa att hon dog?

Kan någon redovisa namn och bild på de tre gripna?
Citera
Medlem
Lazeeboys avatar
"TT: Men har din klient varit i kontakt med kvinnan under den här kvällen då hon försvann?
– Nu är du inne på detaljuppgifter som jag inte tänker lämna. Men min klient har på ett bra sätt redogjort för sina förehavanden den aktuella tiden, och han förnekar brott."
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WasteOfSkin
Det hade jag missat. Hur visste de att hon var frihetsberövad då, undrar jag. Läste att pappan konfronterat hennes ex (MGM) i söndags redan.

Och kan folk sluta spekulera om att hon råkat dö osv. Går pomisen ut och säger att kroppsskador tyder på mord och de delges misstanke om mord SÅ HAR HON MÖRDATS!

Läs på deras fb istället för att upprepa frågan "vilka var det, var det etniska svenskar". JA DET VAR DOM!

Finns på sida 1 här

Alltid när någon hittas död så startas en förundersökning om mord. Vi vet ingenting om detta fallet egentligen. Bara att det finns spår av våld på hennes kropp som tyder på att hon bragts om livet.

Vad har det sista med något att göra?
Citera
2017-05-16, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
http://www.gp.se/nyheter/sverige/bekräftat-19-åriga-tova-hittad-död-1.4285226
Vad vi vet är ju inte särskilt mycket. Var kommer uppgiften från att en av de tre häktade skulle varit pojkvän till Tova?

Det finns fler nättidningsr än den.
Citera
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Ja att nån kan dö är en sak. Men att alla tre sen hjälps åt, håller sig undan, och inte bryter ihop. Hur sannolikt är det?

Och hur stor är sannolikheten att alla tre tillsammans och i samförstånd mördar tjejen?
Mycket som kommer att klarna när utredningen är över antar jag.
De har ju iof bara suttit häktade ett par dagar.
Citera
Medlem
Nymphias avatar
Citat:
En av männen förekommer i fem avsnitt av belastningsregistret. Han har dömts till böter för ringa narkotikabrott och drograttfylleri. I polisutredningen berättar han att han använt hasch två till och från sedan 2012. Under 2015 var det mer frekvent, mellan två och fyra gånger i veckan. Han hävdade i polisförhöret att han inte hade använt narkotika på fyra veckor när han stoppades av polisen.
En annan av de misstänkta har dömts för brott mot knivlagen efter att ha burit kniv på allmän plats. Han har även fällts för skadegörelse.

http://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/tva-av-de-anhallna-ar-tidigare-domda/
Citera
Medlem
Att hon inte dyker upp på en fest hon sagt att hon ska på kan ju vara en heads up för att hon inte tagit sig till det där huset frivilligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in